Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Nej man kan ikke gøre mere end det man gør. Dag 23 så er du vel tæt på test dag er du ikke?

Da det er første "rigtige" cyklus efter aborten, er jeg lidt usikker på, hvor lang cyklus bliver.

Men med positiv æl-test d. 3/10, tænker jeg at æl har været omkring d. 5/10..

Så det er vel omkring d. 19/10, evt. + et par dage.

Lige nu mærker jeg ingen tegn på noget, det har jeg dog heller ikke gjort, de tre gange jeg har været gravid. En SA, en datter og en MA/KA.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2023

PenelopePie

Positiv ÆL test den 11/10 så har test dag 26/10 Tester nok før det�� sidste gang ku jeg teste positiv 9 dage efter ÆL(2 dg før forventet mens)

Anmeld Citér

15. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Har du så fået mens? Og hvis ikke den er kommet, har du så testet?

Nej og nej til begge dele det er spændene hvad det bliver til. Jeg fandt en test jeg havde liggende såååå måske kan jeg alligevel ikke vente en uge mere før jeg tester har hele tiden troet jeg skulle have mens på tirsdag men det er faktisk morgen den burde komme sååå .... vi må se hvad det bliver til  

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Da det er første "rigtige" cyklus efter aborten, er jeg lidt usikker på, hvor lang cyklus bliver.

Men med positiv æl-test d. 3/10, tænker jeg at æl har været omkring d. 5/10..

Så det er vel omkring d. 19/10, evt. + et par dage.

Lige nu mærker jeg ingen tegn på noget, det har jeg dog heller ikke gjort, de tre gange jeg har været gravid. En SA, en datter og en MA/KA.

Ja så er du også tæt på test dag. Du mangler kun 4 dage til forventet menses. Vil du først teste på forventet mens dag?

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Nej og nej til begge dele det er spændene hvad det bliver til. Jeg fandt en test jeg havde liggende såååå måske kan jeg alligevel ikke vente en uge mere før jeg tester har hele tiden troet jeg skulle have mens på tirsdag men det er faktisk morgen den burde komme sååå .... vi må se hvad det bliver til  

Spændende. Giv en Update hvis du tester imorgen. 

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
PenelopePie skriver:

Positiv ÆL test den 11/10 så har test dag 26/10 Tester nok før det�� sidste gang ku jeg teste positiv 9 dage efter ÆL(2 dg før forventet mens)

Spændende.

Anmeld Citér

16. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Ja så er du også tæt på test dag. Du mangler kun 4 dage til forventet menses. Vil du først teste på forventet mens dag?

Jeg tænker, at jeg venter med at teste. Mest fordi jeg er en af dem der tester positiv sent. 

Anmeld Citér

16. oktober 2023

PenelopePie

Love Angel skriver:

Spændende.

Ja nu må vi se. Har ihvertfald øvet os de sidste par dage��

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Sbb1990

Godmorgen kvinder

Dejligt at læse op på nogle positive tests og jeres cyklusser osv. God morgen læsning  

Hjemme hos os er jeg lidt træt af alt det her graviditet der går i vasken hele tiden. Så i denne omgang har jeg/vi valgt, at have sex når det lyster og ikke at teste for ÆL. Så vil prøve det samme med at teste for graviditet. Min mens varede 6 dage denne omgang, hvilket er længere end de sidste to cyklusser, så jeg er sikkert tilbage på en cyklus på 26 dage, som den plejede at være. Det betyder forventet mens d.2 november. Vi er spændte om en lille afslapper måned er det der gør udfaldet

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Godmorgen kvinder

Dejligt at læse op på nogle positive tests og jeres cyklusser osv. God morgen læsning  

Hjemme hos os er jeg lidt træt af alt det her graviditet der går i vasken hele tiden. Så i denne omgang har jeg/vi valgt, at have sex når det lyster og ikke at teste for ÆL. Så vil prøve det samme med at teste for graviditet. Min mens varede 6 dage denne omgang, hvilket er længere end de sidste to cyklusser, så jeg er sikkert tilbage på en cyklus på 26 dage, som den plejede at være. Det betyder forventet mens d.2 november. Vi er spændte om en lille afslapper måned er det der gør udfaldet

Det lyder dejligt med en afslappermåned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.