Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Vi ved ikke, hvor lang tid der går, før jeg får svar. De ringer dog kun, hvis de kan finde en specifik årsag. Ellers må vi gå ud fra, at de ikke kan finde ud af det.

Jeg har tidligere fået konstateret forhøjet thyroidperoxidase, uden at der blev handlet på det, hvilket undrer mig, når de nu gerne vil gå videre med blodprøver og evt. supplerende undersøgelser.

Det har været fint at være med. Hvis jeg  bliver gravid igen går det forhåbentlig som det skal. Hvis jeg skulle miste endnu en gang, ville jeg nok takke nej og i stedet vælge kirurgisk indgreb i første omgang. 

Det håber jeg aldrig at skulle opleve igen.

Håber du snart stå med positiv test

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Håber du snart stå med positiv test

Tusind tak

Vi gør i hvert fald vores bedste, for at få det til at lykkes. Så kan vi ikke gøre mere.  Dag 23 nu og stadig ingenting, andet end ømhed I lænden on/off siden søndag aften.

Anmeld Citér

14. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Ja det er ikke nemt med de cyklusser, man bliver helt skør af dem. Først er de stabile, så bliver de kortere også er de længere, og når man aldrig har oplevet pletblødning så begynder man at opleve dem. Man kan aldrig blive klog på sin cyklus.  
men ja har lige set billedet af din morgen test. Men må indrømme at jeg ikke rigtig kan se noget. Men siger man ikke at ægget kan sætte sig fast så sent som på selve forventet mensdag? Mener jeg har læst det en gang.

nej det er også super svært at se på billedet

årh okay ? jamen spændene. Jeg har heller ikke fået mens endnu. Den plejer at komme inden for et par timer hvis der er pletblødning. Men altså vi må se hvad det bliver til  

Jeg må indrømme jeg har MEEEEGA ondt idag. Mens smerter og murren og ondt i lænden og brysterne og det hele. Men det kan også godt være mens der er på vej Skide mens smerter som ligner graviditets smerter  

Anmeld Citér

15. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Så er min fertile periode (allerede) startet jeg er på CD9, og sidste cyklus varede 41 dage. Mine cyklusser er bare som vinden den blæser… 
Men jeg når denne gang at være med i november, og forhåbenligt bliver den ikke mega lang

Anmeld Citér

15. oktober 2023

mor_til_2_

__anonym skriver:

Så er min fertile periode (allerede) startet jeg er på CD9, og sidste cyklus varede 41 dage. Mine cyklusser er bare som vinden den blæser… 
Men jeg når denne gang at være med i november, og forhåbenligt bliver den ikke mega lang

Vildt nok hvor er det spændene. Håber det bliver en laaaang cyklus ja

Anmeld Citér

15. oktober 2023

__anonym

mor_til_2_ skriver:

Vildt nok hvor er det spændene. Håber det bliver en laaaang cyklus ja

Ja det er træls med de lange cyklusser, da det giver mindre forsøg

Anmeld Citér

15. oktober 2023

mor_til_2_

__anonym skriver:

Ja det er træls med de lange cyklusser, da det giver mindre forsøg

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Tænkte mere på at så var du gravid hvis det var en laaaaang cyklus men ja - ellers vil man bare have sin cyklus overstået hvis man ikke er gravid

Anmeld Citér

15. oktober 2023

__anonym

mor_til_2_ skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Tænkte mere på at så var du gravid hvis det var en laaaaang cyklus men ja - ellers vil man bare have sin cyklus overstået hvis man ikke er gravid

Ja præcis

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Tusind tak

Vi gør i hvert fald vores bedste, for at få det til at lykkes. Så kan vi ikke gøre mere.  Dag 23 nu og stadig ingenting, andet end ømhed I lænden on/off siden søndag aften.

Nej man kan ikke gøre mere end det man gør. Dag 23 så er du vel tæt på test dag er du ikke?

Anmeld Citér

15. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

nej det er også super svært at se på billedet

årh okay ? jamen spændene. Jeg har heller ikke fået mens endnu. Den plejer at komme inden for et par timer hvis der er pletblødning. Men altså vi må se hvad det bliver til  

Jeg må indrømme jeg har MEEEEGA ondt idag. Mens smerter og murren og ondt i lænden og brysterne og det hele. Men det kan også godt være mens der er på vej Skide mens smerter som ligner graviditets smerter  

Har du så fået mens? Og hvis ikke den er kommet, har du så testet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.