Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2023

Perlemaj

Så kom jeg endelig til “testdag” eller lidt over

Nogen andre der har testet endnu eller hvornår har i testdag?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2023

mor_til_2_

Perlemaj skriver:

Sådan man!!! kæmpe tillykke. flot test er du så 4+0 idag ? Hvornår har du så termin ? og var det første graviditet ? kan ikke helt huske det  

Jeg har test dag på tirsdag. Men tror først jeg tester søndag i næste uge. Vi skal i sommerhus med nogle venner og jeg plejer ikke at teste positiv før 5+  

men altså - nu må vi se. har svært ved ikke at teste kan jeg mærke Tror dog ikke helt på det i den her cyklus  

Anmeld Citér

12. oktober 2023

Perlemaj

mor_til_2_ skriver:

Sådan man!!! kæmpe tillykke. flot test er du så 4+0 idag ? Hvornår har du så termin ? og var det første graviditet ? kan ikke helt huske det  

Jeg har test dag på tirsdag. Men tror først jeg tester søndag i næste uge. Vi skal i sommerhus med nogle venner og jeg plejer ikke at teste positiv før 5+  

men altså - nu må vi se. har svært ved ikke at teste kan jeg mærke Tror dog ikke helt på det i den her cyklus  

Mange tak

Jeg er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne, men er nok omkring de 4+0 idag - havde en cyklus på 22 dage sidste måned, er på dag 28 idag.. Det er mit andet barn/graviditet burde have termin omkring den 22 juni, men nu må vi se.. Termindato blev flyttet et par gange med den første

Uh hvor spændende, jeg krydser alt for dig! Jeg vil sige at jeg også var sikker på, den ikke var der i denne cyklus. Havde faktisk opgivet håbet for oktober Så det kan lade sig gøre, selvom man ikke fornemmer eller mærker det.. Giv gerne en Update når du når så langt

Anmeld Citér

12. oktober 2023

mor_til_2_

Perlemaj skriver:

Mange tak

Jeg er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne, men er nok omkring de 4+0 idag - havde en cyklus på 22 dage sidste måned, er på dag 28 idag.. Det er mit andet barn/graviditet burde have termin omkring den 22 juni, men nu må vi se.. Termindato blev flyttet et par gange med den første

Uh hvor spændende, jeg krydser alt for dig! Jeg vil sige at jeg også var sikker på, den ikke var der i denne cyklus. Havde faktisk opgivet håbet for oktober Så det kan lade sig gøre, selvom man ikke fornemmer eller mærker det.. Giv gerne en Update når du når så langt

Det kan du tro jeg gør. I bliver de første der ved det haha 

Har du så nogle symptomer nu ? eller er det stadig lidt svært at forstå ?  

Anmeld Citér

12. oktober 2023

mor_til_2_

Altså efter din flotte test perlemaj så måtte jeg også lige prøve kun på dag 24 i min cyklus (3+3 hvis jeg er gravid) og fik en meeeget svag streg den kan nok ikke ses på billedet men altså jeg kan se den meeeget lidt

det skal lige siges at det er kun en time siden jeg tissede sidst såååå …. Der er nok en smule håb alligevel

vi får at se om mens bliver væk på tirsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. oktober 2023

Perlemaj

mor_til_2_ skriver:

Altså efter din flotte test perlemaj så måtte jeg også lige prøve kun på dag 24 i min cyklus (3+3 hvis jeg er gravid) og fik en meeeget svag streg den kan nok ikke ses på billedet men altså jeg kan se den meeeget lidt

det skal lige siges at det er kun en time siden jeg tissede sidst såååå …. Der er nok en smule håb alligevel

vi får at se om mens bliver væk på tirsdag

Eeeej hvor fantastisk - kan godt ane den anden streg hvor fantastisk! 
Glæder mig til at følge udviklingen i testene

Anmeld Citér

12. oktober 2023

mor_til_2_

Perlemaj skriver:

Eeeej hvor fantastisk - kan godt ane den anden streg hvor fantastisk! 
Glæder mig til at følge udviklingen i testene

ej kan du ? vildt nok  

Jamen det bliver spændene vi må se hvad det bliver til. 

På den ene side er jeg SÅ nysgerrig. På den anden side skal vi i sommerhus med nogle venner hvor jeg gerne vil nyde et glas vin og ikke har lyst til at sige noget til dem kender du det ? så tænker jeg nogen gange "hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af" men årh. Jeg tror ikke jeg kan drikke vin hvis jeg står med en reel positiv test  

Anmeld Citér

12. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Stort tillykke

jeg er så langt fra testdag som jeg overhovedet kan blive. Jeg er idag på min sidste mens dag. Også vil der ikke går mere end 1-2 dage før jeg begynder at teste for ægløsning.gaaab det lige til at falde i søvn over. 

Anmeld Citér

12. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg er nu på dag 21. Alle de "symptomer" jeg har haft er helt væk igen.

På hospitalet idag, ifm. forskning efter missed abortion, kunne de dog se på scanning, at jeg har haft ægløsning. Troede ikke, at det stadig kunne ses en uge efter. Det har været i højre side, som er den æggeleder, der er åben. Så håbet er ikke helt ude endnu. Der kan forhåbentlig ske en del på en uge, hvis jeg altså er gravid ��

Anmeld Citér

13. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Stort tillykke

jeg er så langt fra testdag som jeg overhovedet kan blive. Jeg er idag på min sidste mens dag. Også vil der ikke går mere end 1-2 dage før jeg begynder at teste for ægløsning.gaaab det lige til at falde i søvn over. 

årh altså... det var træls. hvor lang ente din cyklus med at blive? du gik ret lang tid over ikk? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.