Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

Jeg er nu på dag 21. Alle de "symptomer" jeg har haft er helt væk igen.

På hospitalet idag, ifm. forskning efter missed abortion, kunne de dog se på scanning, at jeg har haft ægløsning. Troede ikke, at det stadig kunne ses en uge efter. Det har været i højre side, som er den æggeleder, der er åben. Så håbet er ikke helt ude endnu. Der kan forhåbentlig ske en del på en uge, hvis jeg altså er gravid ��

Ej hvor sjovt Det bliver da spændene så  

Håber resten af testene også gik godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2023

mor_til_2_

Jeg tog den her i morges. Jaaa det var dumt men kunne ikke lade vær. 
der er en skyggestreg. Dog uden farve. Sååå … må se hvad det bliver til. 
har faktisk aldrig testet særlig godt om morgen  mine test har altid været bedre om eftermiddagen  

men nu har jeg ikke flere tilbage. Så nu stopper testeriet herfra før jeg har min rigtig test dag i næste uge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
mor_til_2_ skriver:

Ej hvor sjovt Det bliver da spændene så  

Håber resten af testene også gik godt

De kunne ikke give svar på en evt. årsag til, at det "gik galt", da der stadig mangler svar på en blodprøve fra mig..Så jeg må vente lidt endnu

Og så var mit thyroidperoxidase ekstremt højt, så jeg skal testes for autoimune bindevævs- og stofskiftesygdomme..Hmm..

Resten var heldigvis normalt.

Anmeld Citér

13. oktober 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

De kunne ikke give svar på en evt. årsag til, at det "gik galt", da der stadig mangler svar på en blodprøve fra mig..Så jeg må vente lidt endnu

Og så var mit thyroidperoxidase ekstremt højt, så jeg skal testes for autoimune bindevævs- og stofskiftesygdomme..Hmm..

Resten var heldigvis normalt.

hmm... jeg tror ikke min besked kom første gang. Så jeg sender den lige igen  

Årh okay. hvornår får du så svar fra det sidste ? og det lyder da meget godt at blive afklaret med de andre ting. 

er du stadig glad for at være en del af projektet ?

Anmeld Citér

13. oktober 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

hmm... jeg tror ikke min besked kom første gang. Så jeg sender den lige igen  

Årh okay. hvornår får du så svar fra det sidste ? og det lyder da meget godt at blive afklaret med de andre ting. 

er du stadig glad for at være en del af projektet ?

Vi ved ikke, hvor lang tid der går, før jeg får svar. De ringer dog kun, hvis de kan finde en specifik årsag. Ellers må vi gå ud fra, at de ikke kan finde ud af det.

Jeg har tidligere fået konstateret forhøjet thyroidperoxidase, uden at der blev handlet på det, hvilket undrer mig, når de nu gerne vil gå videre med blodprøver og evt. supplerende undersøgelser.

Det har været fint at være med. Hvis jeg  bliver gravid igen går det forhåbentlig som det skal. Hvis jeg skulle miste endnu en gang, ville jeg nok takke nej og i stedet vælge kirurgisk indgreb i første omgang. 

Det håber jeg aldrig at skulle opleve igen.

Anmeld Citér

13. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

årh altså... det var træls. hvor lang ente din cyklus med at blive? du gik ret lang tid over ikk? 

Ikke i følge min app. I følge den, så gik jeg kun 1 dag over. Jeg er idag på cyklus dag 6 imorgen på cyklus dag 7 vil jeg begynde at teste for ægløsning har du testet siden igår?

Anmeld Citér

13. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Ikke i følge min app. I følge den, så gik jeg kun 1 dag over. Jeg er idag på cyklus dag 6 imorgen på cyklus dag 7 vil jeg begynde at teste for ægløsning har du testet siden igår?

spændene så må vi se hvor den lander i den her måned. Det er mærkeligt med de cyklusser der. Min har også rykket dig en dag i den her cyklus. Har altid æl på dag 15 og i den her cyklus er det på dag 14  

Men tror det har noget med den Gele royal at gøre.  

Men ja jeg testede imorges. Der var en lille svag streg. Men tror ikke der var farve i. Det er super svært at se på billede men har vedhæftet billedet oppe oven over  

tror ikke helt på det i den her måned jeg har lige fået en pletblødning. Det er stoppet igen. Først tænkte jeg det måske var en implantations blødning. Men tror det er lidt for sent for det er på cyklus dag 25 sååå tror min mens kommer i morgen. 

Anmeld Citér

13. oktober 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

Vi ved ikke, hvor lang tid der går, før jeg får svar. De ringer dog kun, hvis de kan finde en specifik årsag. Ellers må vi gå ud fra, at de ikke kan finde ud af det.

Jeg har tidligere fået konstateret forhøjet thyroidperoxidase, uden at der blev handlet på det, hvilket undrer mig, når de nu gerne vil gå videre med blodprøver og evt. supplerende undersøgelser.

Det har været fint at være med. Hvis jeg  bliver gravid igen går det forhåbentlig som det skal. Hvis jeg skulle miste endnu en gang, ville jeg nok takke nej og i stedet vælge kirurgisk indgreb i første omgang. 

Det håber jeg aldrig at skulle opleve igen.

Årh altså. jeg håber du får noget afklaring på det hele  og at du snart står med en veludviklet graviditet

Anmeld Citér

13. oktober 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Årh altså. jeg håber du får noget afklaring på det hele  og at du snart står med en veludviklet graviditet

Tusind tak. Det håber jeg også. Jeg har virkelig brug for noget positivt i mit liv snart

Anmeld Citér

13. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

spændene så må vi se hvor den lander i den her måned. Det er mærkeligt med de cyklusser der. Min har også rykket dig en dag i den her cyklus. Har altid æl på dag 15 og i den her cyklus er det på dag 14  

Men tror det har noget med den Gele royal at gøre.  

Men ja jeg testede imorges. Der var en lille svag streg. Men tror ikke der var farve i. Det er super svært at se på billede men har vedhæftet billedet oppe oven over  

tror ikke helt på det i den her måned jeg har lige fået en pletblødning. Det er stoppet igen. Først tænkte jeg det måske var en implantations blødning. Men tror det er lidt for sent for det er på cyklus dag 25 sååå tror min mens kommer i morgen. 

Ja det er ikke nemt med de cyklusser, man bliver helt skør af dem. Først er de stabile, så bliver de kortere også er de længere, og når man aldrig har oplevet pletblødning så begynder man at opleve dem. Man kan aldrig blive klog på sin cyklus.  
men ja har lige set billedet af din morgen test. Men må indrømme at jeg ikke rigtig kan se noget. Men siger man ikke at ægget kan sætte sig fast så sent som på selve forventet mensdag? Mener jeg har læst det en gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.