Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Godmorgen piger. Har i lyst til vi skriver en lille status her den første uge af oktober? 

Hvor langt er i i jeres cyklus ? 

Jeg har læst nogen allerede har fået mens og nogen venter endnu Så måske vi kan lave et lille overblik hvis i har lyst ? også hvis man bare er med på sidelinien...

Jeg er personligt på cyklus dag 20. havde æl på cyklus dag 14 eller 15.

Jeg har nogle symptomer jeg personligt ville tænke  "hmm er det mens smerter eller fordi jeg er gravid?" 

Men har ikke høje forventninger til den her cyklus da vi ikke nåede mere end en gang. Sååå ... Det bliver spændene at se.... 

Hvordan går det med jer andre ?  

Jeg er på cyklus dag 2.

Vi har forsøgt i ét halvt år med baby nr. 2. Vi mistede i juni for 4 gang (3 gange før vores datter, og 1 gang efter). 

Mine cyklusser er lange og uregelmæssige, men håber at kunne være med i november

Lige pt. synes jeg projekt baby nr. 2 er benhårdt, uoverskueligt, og føler alting er imod os. Må nok ærlig indrømme, at jeg har mistet håbet… vores datter tog 2 år at lave, så tror udsigterne er lange for nr. 2 også. 
Orker det bare snart ikke mere lige nu…

Har I barn/børn i forvejen, og hvor længe har I været igang?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2023

mor_til_2_

__anonym skriver:

Jeg er på cyklus dag 2.

Vi har forsøgt i ét halvt år med baby nr. 2. Vi mistede i juni for 4 gang (3 gange før vores datter, og 1 gang efter). 

Mine cyklusser er lange og uregelmæssige, men håber at kunne være med i november

Lige pt. synes jeg projekt baby nr. 2 er benhårdt, uoverskueligt, og føler alting er imod os. Må nok ærlig indrømme, at jeg har mistet håbet… vores datter tog 2 år at lave, så tror udsigterne er lange for nr. 2 også. 
Orker det bare snart ikke mere lige nu…

Har I barn/børn i forvejen, og hvor længe har I været igang?

årh mand. Det er SÅ tarveligt at nogen skal kæmpe så meget for at få et barn Det er jeg virkelig ked af at hører. 

Min mand og jeg plejer at blive ret hurtige gravide Så det bliver spændene at se hvornår det sker. Det er vores første cyklus med nr 3 Vi har en pige på 8 år og en dreng på 5 år så det bliver en lille efternøler. 

Anmeld Citér

8. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg er på cyklusdag 17. Det er første cyklus efter en missed abortion i august. (Naturligt gravid)

I bagagen har jeg også en SA (Naturligt gravid), samt en datter på 9 år (Naturligt gravid).

Derudover 4 insemineringer og 3 ivf forsøg uden resultat, efter ufrivillig barnløshed i en lang årrække efter vores datter kom til verden. (Lukkede æggeledere), hvorefter det lykkedes at åbne den ene. 

Så nu krydser jeg alt for, at den stadig er åben, efter min seneste graviditet

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Perlemaj

Love Angel skriver:

Når min er også startet idag. Jeg har lige været på toilettet hvor da jeg tørret mig, så var der noget lyserød på papiret. Men jeg viste jo at den vil komme. Men alligvelet når menses kommer så bliver man sååå skuffet. Øv altså

Øv altså.. krydser for at den er der i næste cyklus

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Perlemaj

mor_til_2_ skriver:

Godmorgen piger. Har i lyst til vi skriver en lille status her den første uge af oktober? 

Hvor langt er i i jeres cyklus ? 

Jeg har læst nogen allerede har fået mens og nogen venter endnu Så måske vi kan lave et lille overblik hvis i har lyst ? også hvis man bare er med på sidelinien...

Jeg er personligt på cyklus dag 20. havde æl på cyklus dag 14 eller 15.

Jeg har nogle symptomer jeg personligt ville tænke  "hmm er det mens smerter eller fordi jeg er gravid?" 

Men har ikke høje forventninger til den her cyklus da vi ikke nåede mere end en gang. Sååå ... Det bliver spændene at se.... 

Hvordan går det med jer andre ?  

Uh hvor spændende, hvornår har du testdag?

Jeg er på cyklusdag 24 og havde ÆL omkring den 29, jeg er også ret spændt.. Men føles dog ret meget som om min mens er på trapperne - har dog haft mens smerter i 7 dage nu.. det er så frustrerende at have smerter så længe i min cyklus, det har jeg ikke prøvet før! Men måske er det fordi jeg er så opsat på at blive gravid, at jeg bare mærker alle signaler

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Perlemaj

KNV skriver:

Jeg er på cyklusdag 17. Det er første cyklus efter en missed abortion i august. (Naturligt gravid)

I bagagen har jeg også en SA (Naturligt gravid), samt en datter på 9 år (Naturligt gravid).

Derudover 4 insemineringer og 3 ivf forsøg uden resultat, efter ufrivillig barnløshed i en lang årrække efter vores datter kom til verden. (Lukkede æggeledere), hvorefter det lykkedes at åbne den ene. 

Håber der er gevinst i denne cyklus, sikke meget i har skulle igennem sejt at du holder modet oppe og at i bliver ved! Jeg hepper på at oktober er MÅNEDEN

Anmeld Citér

8. oktober 2023

mor_til_2_

Perlemaj skriver:

Uh hvor spændende, hvornår har du testdag?

Jeg er på cyklusdag 24 og havde ÆL omkring den 29, jeg er også ret spændt.. Men føles dog ret meget som om min mens er på trapperne - har dog haft mens smerter i 7 dage nu.. det er så frustrerende at have smerter så længe i min cyklus, det har jeg ikke prøvet før! Men måske er det fordi jeg er så opsat på at blive gravid, at jeg bare mærker alle signaler

Præcis sådan jeg også har det. Har SÅ mange mens smerter og det er virkelig tidligt i forhold til jeg først får min mens næste tirsdag så det er virkelig frustrerende hvis jeg ikke er gravid for så det laaang tid med mens smerter.... Så jeg sidder præcis med de samme tanker som dig. 

Er det nogle smerter jeg bilder mig ind jeg har ?  

Men har altså måtte ty til smertestillende idag. 2 gange  Det gør for ondt lige nu.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

årh håber sådan for jer i har heldet med i den her cyklus <3 det bliver spændene at se. Har du haft ægløsning endnu? 

Anmeld Citér

8. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
mor_til_2_ skriver:

årh mand. Det er SÅ tarveligt at nogen skal kæmpe så meget for at få et barn Det er jeg virkelig ked af at hører. 

Min mand og jeg plejer at blive ret hurtige gravide Så det bliver spændene at se hvornår det sker. Det er vores første cyklus med nr 3 Vi har en pige på 8 år og en dreng på 5 år så det bliver en lille efternøler. 

Mange tak ja det er meget frusterende og opslidende. Jeg håber snart det lykkedes os så vi ikke længere skal kæmpe

Spændende, krydser for der snart er gevinst!

Anmeld Citér

8. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Perlemaj skriver:

Håber der er gevinst i denne cyklus, sikke meget i har skulle igennem sejt at du holder modet oppe og at i bliver ved! Jeg hepper på at oktober er MÅNEDEN

Tusind tak. Det har været og er stadig sindssygt hårdt at være i. Selvom det har påvirket mig rigtig hårdt psykisk at miste i august, har det på en eller anden måde givet mig et lille håb.

Vi fik fortalt, at det ikke kunne lade sig gøre naturligt efter behandlingen. Nu har jeg så bevist det modsatte og vil kæmpe for, at det forhåbentlig kan ske igen og ende med en baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.