MoarHvidovre skriver:
Hvad endte det med? 
Det “endte” med en tur til Sverige 
vi tog derop mandag eftermiddag, og havde første samtale på sygehuset tirsdag morgen. Hvor jeg blev undersøgt og fik den første pille, der skulle sætte graviditeten i stå.
Da vi gik derfra ringede de fra Aalborg sygehus, og spurgte til om vi havde fået besked fra seneste afslag på abort.
Vi forklarede situationen og de kunne godt forstå os. De var dog kede af at de på denne måde ikke ville kunne lave en obduktion og finde ud af hvorfor barnet fejlede hvad det gjorde.
Vi var indlogeret på et hotel og brugte tiden til at få styr på alle følelserne.
torsdag morgen mødte vi igen ind på sygehuset. Jeg havde forinden lagt piller op i skeden for at sætte gang i fødslen.
efter ankomst på sygehuset brugte vi lidt tid på at slappe af. Jeg reagerede desværre ret voldsomt på de piller der skulle sætte det i gang, og havde umotiverede rystelser hele tiden. Jeg kunne ikke styre det, og det var voldsomt ubehageligt. Efter et par smertestillende og flere piller for at sætte gang i det, fik jeg (som ved mine andre fødsler) Ve-storm.
jeg fik derfor lagt en blokade i livmoderen. (Begge mine er født uden smertestillende). FUCK det var guld vejr.
Det var fuldstændig som en fødsel. På trods af at jeg “kun var i uge 17” 
Den tog også lige så lang tid.
Efter et par timer, mærke jeg et “blup” oppe i skeden. Jeg fortalte dette til sygeplejersken, som bad mig lige at gå på toilettet.
og ud kom det lille smukke væsen
så lille, fin og absolut perfekt
den lå på siden med egen dårlige arm, og da jeg ville respektere min mands ønske om ikke at vide kønnet. Så jeg heller ikke efter det.
jeg fortryder så inderligt at jeg ikke fik lov at holde min lille engel. Har ikke helt fået den ønskede afslutning på forløbet.
men jeg er og bliver okay….
efter en uge, var jeg tilbage på arbejdet. Mest af alt for at komme væk fra tankerne og prøve at få gang i hverdagen igen.
det var absolut heller ikke det rigtige at gøre.
jeg har dog til gode at have de helt store tudeturer endnu. Jeg er knust, og er mere ødelagt af forløbet og af tabet af mit lille baby
på månedsdagen efter fødslen havde jeg pludseligt voldsomme styrtblødninger og koagler på størrelse med min håndflade. de mente at det var rester der ikke var kommet med ud.
og som alle andre oplever, efter et tab har jeg veninder, naboer og kollegaer der nu er gravide. Alle andre end jeg. Og det piner mig at jeg ikke kan være glad på deres vegne
Ni dage efter min fødsel, fødte min søster en velskabt smuk dreng
de bor en halv time væk, og jeg har kun set ham 1 gang
Det gør ondt at det skal være så svært….
et lille suk herfra….
tak for at I læste med, og tak for jeres støtte