Kontrast skriver:
Undskyld jeg spørger, men vil bare lige høre, hvordan det går med dig ts? Om du er okay (så okay som du nu kan være) og om der er nyt i din sag?
Tak for at du spørger 
nej vi er slet ikke okay. Vi er helt knuste. Vi var i mandags i Aalborg og snakke med en konsulent for abortsamrådet. Vi var ærlige omkring ALT, hvordan det påvirkede os. Hvordan min psyke har været de sidste par år. Hvordan det ville påvirke familien.
hvordan det hele er ved at splitte os helt og aldeles af. (Vi er en dele familie, og har 2 børn hver især).
hvordan nogle børn i forvejen er ved at trække sig, og hvordan ansvar kommer til at tynge andre børn i familien, da vi har jobs, hus og forpligtelser.
vi fik oplyst at vi ville få svar i går tirsdag. Tirsdag fik vi så et opkald om at man ikke havde taget en beslutning, da man ønskede at kende svaret på biopsien først. Men da de havde fået oplyst at der først ville foreligge svar på den mandag, ville man tage sagen op igen onsdag.
i dag ringer de så igen med en afvisning 

vi har anket på stedet, men er godt klar over at det ikke taler til vores fordel.
Vi har derfor fået en tid i Sverige på tirsdag. Så nu er det sat i værk. 
men jeg er rystet over forløbet, og må indrømme at jeg sgu er pinlig over selv at arbejde i sundhedsvæsnet. Det kan ikke passe at man som kvinde og individ ikke kan vurderes egnet til selv at have noget at sige. Vi var så tæt på grænsen. Der arbejdes sågar på at ændre loven for abort. Det er så uværdigt et forløb. Og det dræner alt ud af os. 
Anmeld
Citér