Abort efter uge 12!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2023

Anonym trådstarter

Det skal lige siges at vi blev modtaget SÅ godt i Sverige. Vi var i gode og meget kyndige hænder under hele forløbet.  

så man skal slet ikke være bange for at gøre det, hvis man finder det nødvendigt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare dejligt, at hører <3 Jeg sender jer masser af kærlige tanker afsted <3

Anmeld Citér

13. december 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Dejligt at læse at I trods omstændighederne er kommet på den anden side og havde en god oplevelse med det svenske sygehus. 

Selvom det var - og er - hårdt, så hold fast i, at det var den helt rigtige beslutning for jeres familie. Så må Aalborg være nok så træt af forløbet, det er helt deres egen skyld. Godt de i det mindste godt kunne forstå jer. 

Synd I ikke fik mulighed for at holde babyen. Var det efter eget valg? For så hold fast i, at det var det, der føltes rigtigt, da I stod i det. 

Anmeld Citér

21. december 2023

Anonym trådstarter

I dag er det 3 mdr siden aborten i Sverige, og nu står jeg med en positiv g-test  

ved ikke om jeg skal grine eller græde….eller overhovedet tør trække vejret

Anmeld Citér

21. december 2023

Hanspige

Anonym skriver:

I dag er det 3 mdr siden aborten i Sverige, og nu står jeg med en positiv g-test  

Mener du 3 uger? 

Er du sikker på at det ikke er hcg fra aborten? 

Anmeld Citér

21. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvis I ikke ønsker graviditet, så findes der prævention. 

Desuden er det vel kun 3 uger siden aborten. ? Så mon ikke det er rest hcg

Anmeld Citér

21. december 2023

Anonym

Jeg fik en senabort i uge 22 grundet fostermisdannelser og 4,5 uger efter stod jeg med en positiv test igen. Det var en psykisk forfærdelig graviditet, men han ligger og sover ved siden af mig lige nu og er sund og rask. Så jeg tænker sagtens at det kan passe

Anmeld Citér

21. december 2023

Anonym

Det var tilbage i september, så det er jo tre måneder. Forstår godt frygten i en ny test. Pøj pøj med det, håber at alt går godt

Anmeld Citér

21. december 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ts hvilken prævention bruger I? For jeg tænker, at I skal over på noget andre prævention, siden du så "ofte" bliver gravid på dette.. 

Anmeld Citér

21. december 2023

Unicorn1

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.