Anonym skriver:
Der er strammet op siden 2008 .
Af flere årsager. Men både af etiske grubde men også fordi jordemødre var ude og fortælle om det psykiske der var for dem at skulle være med til en fødsel af et barn der ikke fejler noget alvorligt.
Du har jo også kun fået lov fordi man mente det var bedre for barnet end at blive født.
Man får og fik ikke en abort uden velovervejet grund . Og kun hvis man vurderer at barnet er bedst tjent med ikke at blive født.
Ved godt at der er strammet op siden 08. Men som du selv beskriver så flot så er det velovervejet grund, og det mener jeg bestemt der er hos TS. Tænk at tvinge et menneske til at føde når hun ikke ønsker det. Og så vidt jeg ved så har man stadig mulighed ved nf derfor skal nf laves senest i uge 12 og ts har jo fået den efter uge 12. Så fordi de ikke har nok resurserer skal der jo ikke gå udover hende. Hun har jo gjort alt hvad de har bedt hende om.
Jeg håber stadigvæk på hun for den hjælp hun har brug for her i DK. Det er sku ikke fair at de skal træffe beslutninger på hendes vegne og hun kan risikere at blive alvorligt påvirket psykisk af det de udsætter hende for. Men det er der ingen som tænker på.
Mange skriver "mangler bare" og det er ikke bare.
Anmeld
Citér