Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Altså, har nogen af jer oplevet implantationsblødning, og kan fortælle hvordan i oplevede det? Og hvor længe efter kunne i teste positiv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Lambi90 skriver:

Altså, har nogen af jer oplevet implantationsblødning, og kan fortælle hvordan i oplevede det? Og hvor længe efter kunne i teste positiv?

Hos mig var det en lille klat frisk blod ved et enkelt toiletbesøg. Mener det var ca 4 dage før forventet mens

Er din blødning stoppet igen?

Anmeld Citér

20. august 2023

Lambi90

Mortil_2 skriver:

Hos mig var det en lille klat frisk blod ved et enkelt toiletbesøg. Mener det var ca 4 dage før forventet mens

Ja, det er stoppet igen

Torsdag var der lidt frisk blod på papiret, så gik der jo et døgn før der kom mere, og det blev aldrig andet end det brune udflåd, der som regel er min start på mens, og som knap behøver trusseindlæg. Der har så ikke været mere siden igår ved middags tid.

Jeg tog en test her til morgen, men den er også helt negativ. Men jeg forstår det bare slet ikke, jeg plejer at bløde ret meget, især efter fødslen af første barn.

Anmeld Citér

20. august 2023

Lambi90

Mortil_2 skriver:

Jeg ved jo så slet ikke hvornår min forventede mens skulle være. Først troede jeg at det ville være omkring d. 11/12 ud fra æltest, men så troede jeg måske jeg havde ægløsning i sidste weekend istedet for, grundet smerter, og at mens ikke kom.

Hvornår efter din blødning kunne du teste?

Anmeld Citér

20. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

3+0 i dag, og håber at kunne holde mig selv i skindet til først at teste på tirsdag hvor jeg er 3+2 Sidste gang tog det vidst lidt overhånd for mig

Anmeld Citér

20. august 2023

Mortil_2

Lambi90 skriver:

Jeg ved jo så slet ikke hvornår min forventede mens skulle være. Først troede jeg at det ville være omkring d. 11/12 ud fra æltest, men så troede jeg måske jeg havde ægløsning i sidste weekend istedet for, grundet smerter, og at mens ikke kom.

Hvornår efter din blødning kunne du teste?

Hm det kunne godt være implantationsblødning Jeg testede først da jeg var 4+5. Tror det var 1,5 uge efter blødningen og der var den meget positiv. Men jeg har aldrig testet en hel masse

Er det dig der også ammer? 

Anmeld Citér

20. august 2023

Lambi90

Mortil_2 skriver:

Hm det kunne godt være implantationsblødning Jeg testede først da jeg var 4+5. Tror det var 1,5 uge efter blødningen og der var den meget positiv. Men jeg har aldrig testet en hel masse

Er det dig der også ammer? 

Jeg er SÅ dårlig til at vente

Det er ihvertfald MEGET atypisk! Men må jo se tiden an.

Nej, jeg har ikke ammet et godt stykke tid nu.

Anmeld Citér

20. august 2023

Mortil_2

Lambi90 skriver:

Jeg er SÅ dårlig til at vente

Det er ihvertfald MEGET atypisk! Men må jo se tiden an.

Nej, jeg har ikke ammet et godt stykke tid nu.

Ih spændende. Prøv at teste om to dage hvis mens ikke er kommet

Kender det så udemærket. Jeg er på dag 38 i cyklus

Anmeld Citér

20. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Lambi90 skriver:

Spændende om det har været implantationsblødning i stedet

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

20. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
__anonym skriver:

3+0 i dag, og håber at kunne holde mig selv i skindet til først at teste på tirsdag hvor jeg er 3+2 Sidste gang tog det vidst lidt overhånd for mig

you can do it

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.