Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sbb1990 skriver: Åh det er så svært med alle de symptomer man kan have og ikke vide om det er det ene eller andet. vi er meget tæt. Hvornår forventer du mens? Er det torsdag? Den var desværre negativ, så jeg bildte mig selv noget ind i morges. Øv!
Åh det er så svært med alle de symptomer man kan have og ikke vide om det er det ene eller andet.
vi er meget tæt. Hvornår forventer du mens? Er det torsdag? Den var desværre negativ, så jeg bildte mig selv noget ind i morges. Øv!
Har du da fået taget en tidlig test? og hvis jeg regner med hvornår jeg tror at æl dagen lå så er jeg 3+4 idag og det er det jeg gik ud fra da min mand og jeg haft sex deromkring de dage. Men hvis du spørger min app så siger den at jeg forventer menses på lørdag. Det vil sige en dag efter du forventer menses. For du forventer din menses skulle komme på fredag er det ikke rigtigt?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Har du da fået taget en tidlig test? og hvis jeg regner med hvornår jeg tror at æl dagen lå så er jeg 3+4 idag og det er det jeg gik ud fra da min mand og jeg haft sex deromkring de dage. Men hvis du spørger min app så siger den at jeg forventer menses på lørdag. Det vil sige en dag efter du forventer menses. For du forventer din menses skulle komme på fredag er det ikke rigtigt?
Yes. Fik købt apotekets tidlige test. Men negativ. Prøver om jeg kan lade være at teste i morgen
ah ja okay. Så er det spændende hvad der holder
Jeps, du husker helt rigtigt med fredag
Sbb1990 skriver: Yes. Fik købt apotekets tidlige test. Men negativ. Prøver om jeg kan lade være at teste i morgen ah ja okay. Så er det spændende hvad der holder Jeps, du husker helt rigtigt med fredag
når det er træls. Og hvornår vil du teste igen hvis ikke du tester imorgen?
Ja derfor er jeg spændt på om min æl test passer eller om min app passer. Men uanset hvad så tar jeg den Aller sidste test imorgen. Jeg tar den kun for sjov skyld og fordi det er den sidste jeg har. Også venter jeg bare til min menses kommer. Og den dag min menses dukker op så bestiller jeg straks nye ægløsningstest og graviditetstest.
Love Angel skriver: når det er træls. Og hvornår vil du teste igen hvis ikke du tester imorgen? Ja derfor er jeg spændt på om min æl test passer eller om min app passer. Men uanset hvad så tar jeg den Aller sidste test imorgen. Jeg tar den kun for sjov skyld og fordi det er den sidste jeg har. Også venter jeg bare til min menses kommer. Og den dag min menses dukker op så bestiller jeg straks nye ægløsningstest og graviditetstest.
Tænker måske tirsdag, hvis jeg ikke kan holde længere
det lyder som en mega god idé, og mega sejt, at du så venter, det er noget af et talent at Kunne Skriv hvordan det går i morgen tidlig
Tænker måske tirsdag, hvis jeg ikke kan holde længere det lyder som en mega god idé, og mega sejt, at du så venter, det er noget af et talent at Kunne Skriv hvordan det går i morgen tidlig
Haha jeg føler ikke at det er et talent jeg har, at lad være med at teste. Jeg vil nærmere kalde mig en der var alt alt for utålmodig at hun testet fra allerede fra 3+0. Og at det eneste grund til med at stoppe med at teste er fordi jeg ikke længere tror på at jeg er gravid denne her cyklus. Og skal nok skrive når jeg har brugt den sidste test imorgen.
Og okay. Opdatere når du tester igen. Og ved ikke om du har bemærket at vi skrive i den tråd som jeg oprettet til august og september, og vi er idag kommet i oktober månede og jeg har fået lavet testtråden oktober og november. Så hvis du har lyst så lad os hoppe over i testtråden der hedder oktober og november næste gang vi skrives
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128