Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj igen de damer. ja altså jeg ved godt at der er nogle dage til vi kommer ind i august, men kan virkelig ikke lad være. Så nu opretter jeg altså en ny tråd der hedder august og september.
status for mig pt er at jeg imorgen begynder at teste for ægløsning. Håber sådan at for mig og andre at august og september bliver de måneder hvor der kommer masser af 2 streger på teste.
Anmeld Citér
Jeg er med på første cyklus i forsøget på baby nr. 2 Jeg venter ægløsning når som helst
Forventer mens på mandag, og håber at kunne være med i august
Min mens er lang og uregelmæssig. Det vil vidst være 4. forsøg på baby nr. 2
Jeg er også med. Dog har manden meldt ud at han gerne vil vente nogle måneder med at være målrettet og teste for æl da han har nogle arrangementer han gerne vil deltage i til sommer vi bruger ikke prævention så der er da en chance. Omend jeg ikke tror den er særlig stor for jeg har nok æl her en af dagene og vores kære datter har sovet elendigt de sidste dage så vi er pænt trætte begge to + at manden ikke er hjemme i dag og vi tager i sommerhus med familien i weekenden. Må se om jeg kan lokke ham i morgen
Sommersol2021 skriver: Jeg er med på første cyklus i forsøget på baby nr. 2 Jeg venter ægløsning når som helst
Bruger du ægløsningstest?
__anonym skriver: Forventer mens på mandag, og håber at kunne være med i august Min mens er lang og uregelmæssig. Det vil vidst være 4. forsøg på baby nr. 2
Din graviditetstest kan vel stadig nå at blive positiv der stadig længe til på mandag.
Mortil_2 skriver: Jeg er også med. Dog har manden meldt ud at han gerne vil vente nogle måneder med at være målrettet og teste for æl da han har nogle arrangementer han gerne vil deltage i til sommer vi bruger ikke prævention så der er da en chance. Omend jeg ikke tror den er særlig stor for jeg har nok æl her en af dagene og vores kære datter har sovet elendigt de sidste dage så vi er pænt trætte begge to + at manden ikke er hjemme i dag og vi tager i sommerhus med familien i weekenden. Må se om jeg kan lokke ham i morgen
Når øv hvor træls. Men haha ja prøv at lokke ham på et eller andet måde.
Ja det gør jeg. Og er på cd 22 og clearblue advanced testen har sagt “høj” siden cd13 Jeg har aldrig prøvet den var høj så længe før den blev max (positiv). Men jeg ammer også stadig min datter, så det er nok derfor min cyklus er lidt lang… men nu gider jeg snart ikke teste mere, så den må gerne blive positiv, så jeg kan komme videre
Det altså også lidt af et logistikarbejde med den æl og tid til at sexe
Jeg har netop testet positiv for ægløsning idag! Sidste cyklus var mere end 3 mdr, så jeg synes vi er virkelig heldige
Jeg tror måske min reelle ægløsning så må være imorgen, og testdag 11/8 - meeeen jeg kan nok ikke vente helt så længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128