Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Det er helt iorden. Fik du din mens i går?

Ja. Har fået min mens. Har du prøvet at teste igen eller er din mens kommet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2023

Snorkel

Lambi90 skriver:

Øv altså! 

faktisk, så tog jeg 5 forskellige test da jeg opdagede min sidste graviditet, og Lidls og RFSU tidlig test var utrolig svage ifht valmed, normals og clinic. Jeg testede negativ 3+4, positiv 3+6. Så intet håb er ude før mens

Men jeg kan vel ikke teste positiv og så derefter negativ, hvis der faktisk var noget.. Tak for dine krydsede fingre <3

Anmeld Citér

18. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Snorkel skriver:

Men jeg kan vel ikke teste positiv og så derefter negativ, hvis der faktisk var noget.. Tak for dine krydsede fingre <3

Altså, hvis der nu er fejl på testen, og du samtidig bare har testet for tidligt

Anmeld Citér

18. august 2023

Lambi90

24 timer skulle der gå, fra helt lys blødning, kun på papiret 1 gang, til der kom så meget som 1 dråbe mere. Det var da lige til at rode med hjernen

Nå, med en cyklus på 46 dage, så når jeg vidst ikke engang at teste med i september. Hvis nogle stadig tester i Oktober, så er jeg med der

Anmeld Citér

18. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Snorkel skriver:

Ja i dag var den fuldstændig negativ.. Jeg forstår ikke helt hvad der er sket på testen i går, hvor jeg kunne se stregen i strakt arm og der var 100% farve i.. Heldigvis nåede jeg ikke at tro på det, så er egentlig okay i det, men forstår det bare ikke hvad fanden der lige er sket...

ØV, der må vel have været noget galt med testen krydser fingre for en tydeligt positiv test om et par dage  

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

18. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Lambi90 skriver:

24 timer skulle der gå, fra helt lys blødning, kun på papiret 1 gang, til der kom så meget som 1 dråbe mere. Det var da lige til at rode med hjernen

Nå, med en cyklus på 46 dage, så når jeg vidst ikke engang at teste med i september. Hvis nogle stadig tester i Oktober, så er jeg med der

Som i du har fået mens? Det ville være rart hvis kroppen bare sendte tydelige signaler

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

18. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Ja. Har fået min mens. Har du prøvet at teste igen eller er din mens kommet?

Nå hvor rart, så kan du videre med næste cyklus

Nej ingen af delene. Tror ikke på graviditet så nu venter jeg bare på mens. Der er ingen tegn på at den er på vej, så håber ikke det bliver en cyklus på 44 dage som min første cyklus efter fødslen var

Anmeld Citér

18. august 2023

Snorkel

M.Rose skriver:

ØV, der må vel have været noget galt med testen krydser fingre for en tydeligt positiv test om et par dage  

Tak det håber jeg også, men hvis ikke det er nu, bliver det på et andet tidspunkt når universet har en baby klar til os  

Anmeld Citér

18. august 2023

Snorkel

Lambi90 skriver:

Altså, hvis der nu er fejl på testen, og du samtidig bare har testet for tidligt

Ja man kan da håbe, det er det der er sket Men ellers kommer der nok en lille bebse til os på et andet tidspunkt

Anmeld Citér

19. august 2023

Lambi90

M.Rose skriver:

Som i du har fået mens? Det ville være rart hvis kroppen bare sendte tydelige signaler

Ja, eller, det tror jeg. Det er godt nok mærkeligt, den kommer ikke sådan rigtigt igang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.