Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Snorkel skriver:

Jeg er selv spændt på det.. Prøver igen i morgen tidlig.. Men tror ikke rigtig på det, når den er så svag.. 

Uh tillykke!!!
hvad sagde testen idag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2023

Lambi90

Nu sker der noget! Ved 8-tiden var det lyst blød på papiret! Jeg har lidt for meget murren til at tro det kan være implantation, men jeg kan omvendt slet ikke få tidslinien til at gå op

Anmeld Citér

17. august 2023

Snorkel

Lambi90 skriver:

Uh tillykke!!!
hvad sagde testen idag?

Ja i dag var den fuldstændig negativ.. Jeg forstår ikke helt hvad der er sket på testen i går, hvor jeg kunne se stregen i strakt arm og der var 100% farve i.. Heldigvis nåede jeg ikke at tro på det, så er egentlig okay i det, men forstår det bare ikke hvad fanden der lige er sket...

Anmeld Citér

17. august 2023

Lambi90

Snorkel skriver:

Ja i dag var den fuldstændig negativ.. Jeg forstår ikke helt hvad der er sket på testen i går, hvor jeg kunne se stregen i strakt arm og der var 100% farve i.. Heldigvis nåede jeg ikke at tro på det, så er egentlig okay i det, men forstår det bare ikke hvad fanden der lige er sket...

Ej, hvor træls! Hvad er det for en test?

Men der er jo stadig håb, for du er kun 3+2 idag ikke?

Anmeld Citér

17. august 2023

Snorkel

Lambi90 skriver:

Ej, hvor træls! Hvad er det for en test?

Men der er jo stadig håb, for du er kun 3+2 idag ikke?

Lidls test som jeg ellers ALDRIG har haft problemer med... Jo kun 3+2 men alt mit håb er ude.. 

Anmeld Citér

17. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Snorkel skriver:

Jeg ville ikke sige noget i går da jeg ikke er rutineret i at teste. Men jeg synes stregen på din test ser mærkelig tynd ud  

Anmeld Citér

17. august 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Mortil_2 skriver:

Jeg tænker at kontaktblødning er det mest sandsynlige Eller at din æl har ligget senere end forventet og det er fra ægget har revet sig løs 

Havde positiv ÆL søndag formiddag og kunne mærke min ÆL mandag morgen, så tænker ikke det kan være pga ægget løsner sig - nok bare en rest fra sidste samleje hvor der var blødning efter det er helt stoppet igen

Anmeld Citér

17. august 2023

Snorkel

Mortil_2 skriver:

Jeg ville ikke sige noget i går da jeg ikke er rutineret i at teste. Men jeg synes stregen på din test ser mærkelig tynd ud  

Det gør den også og især på billedet men kan se hele omridset i virkeligheden ���� lortetest..

Anmeld Citér

17. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Snorkel skriver:

Det gør den også og især på billedet men kan se hele omridset i virkeligheden ���� lortetest..

Ja det er dælme tarveligt men håber du tester positivt om et par dage... På en ordentlig test 

Anmeld Citér

17. august 2023

Lambi90

Snorkel skriver:

Lidls test som jeg ellers ALDRIG har haft problemer med... Jo kun 3+2 men alt mit håb er ude.. 

Øv altså! 

faktisk, så tog jeg 5 forskellige test da jeg opdagede min sidste graviditet, og Lidls og RFSU tidlig test var utrolig svage ifht valmed, normals og clinic. Jeg testede negativ 3+4, positiv 3+6. Så intet håb er ude før mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.