Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Godt så, denne her gang er det helt sikkert ægte, at min mens er startet! Sikke det både er en lettelse og en skuffelse. Det er aldrig startet på den måde før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lambi90 skriver:

Godt så, denne her gang er det helt sikkert ægte, at min mens er startet! Sikke det både er en lettelse og en skuffelse. Det er aldrig startet på den måde før

Øv, men godt med en afklaring når det endelig skal være

Anmeld Citér

20. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sommersol2021 skriver:

Øv, men godt med en afklaring når det endelig skal være

Ja! Puhha, det var rart nok at få afsluttet alle de spørgsmål i mit hovede. Så håber vi på bedre held næste cyklus

Anmeld Citér

22. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

3+2, og testen er negativ. Jeg har ikke meget håb for en graviditet. Tager en sidste test i morgen tidlig. 
Og ellers kan jeg glæde mig over en cyklus på ca. 27-28 dage den plejer at være 35+.

Anmeld Citér

22. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg er på dag 40 og har ikke fået mens endnu. Men nu har jeg fået den helt rigtige murren i maven, så nu tror jeg faktisk den melder sig inden for en 3-4 dage

Mit datter er iøvrigt gået i ammestrejke og jeg tror det er slut med amningen, så der er håb for mere normal cyklus fremadrettet

Anmeld Citér

22. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Lambi90 skriver:

Rart med afklaring når det nu ikke skulle være.. Krydser fingre for næste cyklus

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

22. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
__anonym skriver:

3+2, og testen er negativ. Jeg har ikke meget håb for en graviditet. Tager en sidste test i morgen tidlig. 
Og ellers kan jeg glæde mig over en cyklus på ca. 27-28 dage den plejer at være 35+.

Øv Men rart med en kortere cyklus

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

22. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Jeg er på dag 40 og har ikke fået mens endnu. Men nu har jeg fået den helt rigtige murren i maven, så nu tror jeg faktisk den melder sig inden for en 3-4 dage

Mit datter er iøvrigt gået i ammestrejke og jeg tror det er slut med amningen, så der er håb for mere normal cyklus fremadrettet

Det lyder som om du snart får mens (eller allerhelst en positiv test).. Er du ok med at det (måske) er ved at være slut med amningen?

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

22. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
M.Rose skriver:

Det lyder som om du snart får mens (eller allerhelst en positiv test).. Er du ok med at det (måske) er ved at være slut med amningen?

Ja håber snart jeg kommer ud af dette vente limbo. Ikke helt nej, men kan desværre ikke gøre noget. Hun har åbenbart besluttet at afslutte amningen fra den ene dag til den anden

Anmeld Citér

22. august 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
M.Rose skriver:

Øv Men rart med en kortere cyklus

Ja så kan vi forhåbenligt komme hurtigere i gang igen når de nu alligevel ikke skal være. Så håber jeg ikke, at vi skal vente længe på næste ægløsning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.