Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Okay. Og ja det skal gå tempo efter den lille. 
viste ikke at vi var gravide og næsten lige lang henne os 2 i sin tid. 

Jeg kan faktisk godt huske dig fra testgrupperne dengang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Jeg kan faktisk godt huske dig fra testgrupperne dengang

Okay. Undskyld at jeg ikke lige husket dig med det samme. 

Anmeld Citér

16. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Snorkel skriver:

Så lykkedes det mig at fange et billede.. Hvad tænker I? 3+1 så virkelig svær at fange.. 

Der er i hvert fald en streg. Tillykke. Giv os gerne et Update om 1-2 dage så vi også kan følge udvikling af din test

Anmeld Citér

16. august 2023

Snorkel

Love Angel skriver:

Der er i hvert fald en streg. Tillykke. Giv os gerne et Update om 1-2 dage så vi også kan følge udvikling af din test

Jeg er selv spændt på det.. Prøver igen i morgen tidlig.. Men tror ikke rigtig på det, når den er så svag.. 

Anmeld Citér

16. august 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Har lidt blodblandet udflåd og tynd mave her 2-3 dage efter ÆL - hvad i alverden kan det skyldes? Det kan vel næppe være implanationsblødning så tidligt efter ÆL?

Anmeld Citér

16. august 2023

Mortil_2

Bubbi11 skriver:

Har lidt blodblandet udflåd og tynd mave her 2-3 dage efter ÆL - hvad i alverden kan det skyldes? Det kan vel næppe være implanationsblødning så tidligt efter ÆL?

Det vil jeg ikke mene (desværre). Man kan godt bløde lidt ved æl, men hvis det er tre dage siden er det måske også lidt urealistisk. Kontakt blødning hvis i har haft sex måske?

Anmeld Citér

16. august 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Mortil_2 skriver:

Det vil jeg ikke mene (desværre). Man kan godt bløde lidt ved æl, men hvis det er tre dage siden er det måske også lidt urealistisk. Kontakt blødning hvis i har haft sex måske?

Jeg tænker næsten det er for tidligt til implanationsblødning hvis jeg skulle være så heldig hmm, vi har ikke haft sex i dag havde godt nok kontaktblødning sidst vi havde sex ved ÆL

Anmeld Citér

17. august 2023

Mortil_2

Bubbi11 skriver:

Jeg tænker næsten det er for tidligt til implanationsblødning hvis jeg skulle være så heldig hmm, vi har ikke haft sex i dag havde godt nok kontaktblødning sidst vi havde sex ved ÆL

Jeg tænker at kontaktblødning er det mest sandsynlige Eller at din æl har ligget senere end forventet og det er fra ægget har revet sig løs 

Anmeld Citér

17. august 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Okay. Undskyld at jeg ikke lige husket dig med det samme. 

Det er helt iorden. Fik du din mens i går?

Anmeld Citér

17. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Snorkel skriver:

Så lykkedes det mig at fange et billede.. Hvad tænker I? 3+1 så virkelig svær at fange.. 

Forsigtigt tillykke Synes det er en rigitg flot streg når du ikke er længere henne

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.