Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
M.Rose skriver:

Hvorfor er der så lang tid til lørdag? Når det er sagt så tror jeg ikke rigtig på det.. Er 3+5 i dag og har ingen symptomer

Har du testet eller venter du til på lørdag ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Har du testet eller venter du til på lørdag ?

Ikke endnu.. planen er egentlig at vente til lørdag, men er meget fristet til at teste i morgen 

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

24. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
M.Rose skriver:

Ikke endnu.. planen er egentlig at vente til lørdag, men er meget fristet til at teste i morgen 

Uh hvor spændende! Husk at opdatere

Anmeld Citér

24. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
M.Rose skriver:

Hvorfor er der så lang tid til lørdag? Når det er sagt så tror jeg ikke rigtig på det.. Er 3+5 i dag og har ingen symptomer

Jeg havde altså heller ingen symptomer 3+5 og testede positivt 3+6 alligevel Krydser for dig

Jeg synes stadig ikke jeg har så mange symptomer her 5+4. Lidt utilpashed on off, men det kan godt gøre mig usikker på, om graviditeten udvikler sig som den skal. Havde mere kvalme med min 1….

Anmeld Citér

24. august 2023

Snorkel

Sommersol2021 skriver:

Jeg havde altså heller ingen symptomer 3+5 og testede positivt 3+6 alligevel Krydser for dig

Jeg synes stadig ikke jeg har så mange symptomer her 5+4. Lidt utilpashed on off, men det kan godt gøre mig usikker på, om graviditeten udvikler sig som den skal. Havde mere kvalme med min 1….

Hvilket køn er din første? 

Anmeld Citér

24. august 2023

Sommersol2021

Snorkel skriver:

Hvilket køn er din første? 

En pige?

Anmeld Citér

24. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sommersol2021 skriver:

Jeg fik først kvalme 6+3. Indtil da mærkede jeg faktisk heller ikke noget, bare så du ikke bekymrer dig for meget

Anmeld Citér

24. august 2023

Sommersol2021

Lambi90 skriver:

Jeg fik først kvalme 6+3. Indtil da mærkede jeg faktisk heller ikke noget, bare så du ikke bekymrer dig for meget

Du har ret, tak

Anmeld Citér

24. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Sommersol2021 skriver:

De andre gange har jeg bare haft en fornemmelse og div symptomer på nuværende tidspunkt Meen der er jo ikke andet at gøre end at vente eller teste jeg har så heller ikke tegn på mens

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

25. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Jeg er gravid!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.