Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg har besluttet mig for at få stillet mig nysgerrighed. Har været i Netto og købt test, så når min datter sover tester jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Jeg har besluttet mig for at få stillet mig nysgerrighed. Har været i Netto og købt test, så når min datter sover tester jeg

Hvor er det spændende. Giv os en Update når du har testet

Anmeld Citér

15. august 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Hvor er det spændende. Giv os en Update når du har testet

Den var totalt negativ. Tror det er amningen der driller og forlænger min cyklus. Var ellers ret sikker på at jeg havde æl omkring dag 18

Anmeld Citér

15. august 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_2 skriver:

Den var totalt negativ. Tror det er amningen der driller og forlænger min cyklus. Var ellers ret sikker på at jeg havde æl omkring dag 18

Øv den var negativ Men ja det er ikke nemt med en amme-cyklus 

Anmeld Citér

15. august 2023

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Øv den var negativ Men ja det er ikke nemt med en amme-cyklus 

Nej mht gravidits ønske er det ret irriterende med sådan en uregelmæssig cyklus hvor man ikke man regne med noget. Især her i slutningen af cyklus hvor man godt ville vide hvornår man går over tid 

Anmeld Citér

15. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Hmm hvad så hvis du har haft ægløsning lidt senere? Men det betyder ikke at du ikke er gravid. Prøv at teste igen om 2 dage hvis din menses ikke kommer.

Anmeld Citér

16. august 2023

Mortil_2

Love Angel skriver:

Hmm hvad så hvis du har haft ægløsning lidt senere? Men det betyder ikke at du ikke er gravid. Prøv at teste igen om 2 dage hvis din menses ikke kommer.

Nej, der er selvfølgelig stadig en mulighed men tror ærligt talt ikke der er noget. Er godt nok træt af at have så ustabil en cyklus 

Anmeld Citér

16. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Nej, der er selvfølgelig stadig en mulighed men tror ærligt talt ikke der er noget. Er godt nok træt af at have så ustabil en cyklus 

Øv, med negativ test Håber cyklus snart bliver lidt emere regelmæssig så det bliver lidt nemmere at forsøge.. (eller håber mest du er blevet gravid allerede, men bare har testet for tidligt )

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

16. august 2023

Love Angel

Mor til 4
Mortil_2 skriver:

Det også mega træls med en ustabil cyklus.  Håber du er blivet gravid men at du tester for tidligog hvis ikke du er blivet gravid så forhåbelig at din cyklus snart bliver stabil.

Anmeld Citér

16. august 2023

Mortil_2

M.Rose skriver:

Øv, med negativ test Håber cyklus snart bliver lidt emere regelmæssig så det bliver lidt nemmere at forsøge.. (eller håber mest du er blevet gravid allerede, men bare har testet for tidligt )

Mange tak jeg tror desværre først den bliver stabil når jeg stopper med at amme og der går vist lidt endnu hvis det står til den lille

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.