Testtråd august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg tog ægløsningstest igår og idag, og de er meget negative. Men jeg er måske begyndt at tro, at det godt kan være derfor jeg mærker så meget murren. Altså fordi jeg måske har ægløsning nu  

Det koster godt nok nogle tests at være så usikker på cyklus

Hold da op det utrolig hvis din ægløsning har tygget sig 2 uger.

og ja mon ikke det er helt sindssygt så mange test man kan bruge. 

Det godt nok spændende om du snart stå med en positiv test om 2-3 dage. Eller at mens kommer.her for lidt siden opdaget jeg da jeg tørt mig, at der kommer små dråber blod ud. Så min menses er lige om hjørnet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2023

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Hold da op det utrolig hvis din ægløsning har tygget sig 2 uger.

og ja mon ikke det er helt sindssygt så mange test man kan bruge. 

Det godt nok spændende om du snart stå med en positiv test om 2-3 dage. Eller at mens kommer.her for lidt siden opdaget jeg da jeg tørt mig, at der kommer små dråber blod ud. Så min menses er lige om hjørnet.

Jaaaa, men de der ælteste har desværre snydt mig før, så er træt af at jeg troede på dem denne gang

jeg er godt nok også vildt grådlabil idag, det plejer at være et godt tegn på mens. Hvorfor findes der ikke en test, der siger om mens er lige på trapperne

Så er en ny cyklus igang hos dig, og jeg håber det bliver denne gang

Anmeld Citér

14. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jaaaa, men de der ælteste har desværre snydt mig før, så er træt af at jeg troede på dem denne gang

jeg er godt nok også vildt grådlabil idag, det plejer at være et godt tegn på mens. Hvorfor findes der ikke en test, der siger om mens er lige på trapperne

Så er en ny cyklus igang hos dig, og jeg håber det bliver denne gang

Haha ja det kunne være mega smart med en test der kan fortælle en at menses er på trapperne 2-3 før. Og hmm ja det er da træls, var du sikker på at du fik en helt knald rød streg som kontrol stregen?

og håber jeg også. Vi gå ind i 4 cyklus. Ved godt det ikke er længe. Men jeg brænder sådan for at blive gravid.

hold os gerne opdateret hvis du få positiv test eller menses.

Anmeld Citér

14. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Mortil_2 skriver:

Jeg drak bare en hel masse i går. Havde nemlig mega ondt da jeg vågnede. Det hjalp åbenbart

Ja har godt nok ikke nogle tegn på at mens er på vej, udover murren i lænden, men denne cyklus føles ret meget som den jeg havde på 37 dage

Uh så har du lige haft æl. Er det første cyklus du prøver ?

Fedt det hjalp Nogle gange kan man være heldig

Det er 2. cyklus vi prøver

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

14. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Lambi90 skriver:

Jamen jeg ville være 4+0 i fredags

Igår sen aftes murrede det så meget, at jeg var 100 % sikker på, at jeg ville vågne til min mens, men der er stadig ingen spor af den.

mystisk

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

15. august 2023

Snorkel

Jeg skal egentlig først teste om 6 dage, men jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro. Min cyklus er i øvrigt ikke regelmæssig så de 6 dage er et skøn ud fra hvad jeg er ret sikker på, var ægløsning. Jeg plejer at få ømme bryster fra ÆL til mens, men det har jeg endnu ikke fået i denne cyklus.. Det mindes jeg også var sådan da jeg var gravid de andre gange, men kan ikke huske det helt..

Anmeld Citér

15. august 2023

M.Rose

Profilbillede for M.Rose
Snorkel skriver:

Jeg skal egentlig først teste om 6 dage, men jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro. Min cyklus er i øvrigt ikke regelmæssig så de 6 dage er et skøn ud fra hvad jeg er ret sikker på, var ægløsning. Jeg plejer at få ømme bryster fra ÆL til mens, men det har jeg endnu ikke fået i denne cyklus.. Det mindes jeg også var sådan da jeg var gravid de andre gange, men kan ikke huske det helt..

Spændende

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

15. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Snorkel skriver:

Åh det er så nervepirrende når ens krop opfører sig på en anden måde  

Anmeld Citér

15. august 2023

Snorkel

@mortil_2 Ja det er lidt mærkeligt.. og ved ikke lige hvordan jeg skal tolke det.. Måske kan jeg bare heller ikke tolke noget endnu, for det er kun 2. Cyklus vi forsøger efter prævention, så måske kan jeg slet ikke regne med noget endnu... 

Anmeld Citér

15. august 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Snorkel skriver:

@mortil_2 Ja det er lidt mærkeligt.. og ved ikke lige hvordan jeg skal tolke det.. Måske kan jeg bare heller ikke tolke noget endnu, for det er kun 2. Cyklus vi forsøger efter prævention, så måske kan jeg slet ikke regne med noget endnu... 

Hvis det er hormonel prævention du har været på kan det i hvert fald godt lave rod i systemet når man stopper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.