Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil_2 skriver: Ja det tænker jeg godt det kan være jeg havde implantationsblødning blødning på dag 9 efter ægløsning sidst
Ja det tænker jeg godt det kan være jeg havde implantationsblødning blødning på dag 9 efter ægløsning sidst
Ej jeg håber!! Det er gået over i en lille smule brunt udflåd - som jeg plejer at få en 6-dage før mens har aldrig prøvet at have implanationsblødning og har været gravid 4 gange (dog kun 1 barn)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
__anonym skriver: Har ingen erfaring med det, men spændende om det er det Vi er tæt på hinanden, jeg er 2+6 i dag
Har ingen erfaring med det, men spændende om det er det
Vi er tæt på hinanden, jeg er 2+6 i dag
Hov, troede det var sådan jeg er 2+5 i dag
Sjovt vi er så mange der er så tæt på hinanden jeg er 3+0 i dag
Jeg er 2+6 eller 3+0 alt efter hvornår min ÆL var det brune begrænsede udflåd er stoppet igen og blødte kun meget lidt i morges på papiret tænk sig lige hvis man er så heldig det er ægget der satte sig fast Gad vide hvor mange dage der skal gå før man så kan teste positivt
Bubbi11 skriver: Jeg er 2+6 eller 3+0 alt efter hvornår min ÆL var det brune begrænsede udflåd er stoppet igen og blødte kun meget lidt i morges på papiret tænk sig lige hvis man er så heldig det er ægget der satte sig fast Gad vide hvor mange dage der skal gå før man så kan teste positivt
Ih hvor spændende! Jeg ville nok vente et par dage mere med at teste. Omkring 3+2 med koncentreret urin
Du må endelig huske at opdatere
Spændende! Jeg er 3+0 i dag, så håber at kunne strække den til onsdag eftermiddag
Er der nogen update?
Mortil_2 skriver: Ih hvor spændende! Jeg ville nok vente et par dage mere med at teste. Omkring 3+2 med koncentreret urin Du må endelig huske at opdatere
Jeg kunne ikke dy mig i morges men den var negativ, men det er også kun 3+1 tror jeg ser om jeg kan strække den til onsdag med at prøve igen
__anonym skriver: Spændende! Jeg er 3+0 i dag, så håber at kunne strække den til onsdag eftermiddag Er der nogen update?
Testede negativt i morges 3+1 men har heller aldrig fået en positiv test så tidligt før så ved ikke lige hvad der gik af mig prøver at teste igen onsdag morgen
Bubbi11 skriver: Jeg kunne ikke dy mig i morges men den var negativ, men det er også kun 3+1 tror jeg ser om jeg kan strække den til onsdag med at prøve igen
Men blødningen er stoppet? God ide lige at vente et par dage
Bubbi11 skriver: Testede negativt i morges 3+1 men har heller aldrig fået en positiv test så tidligt før så ved ikke lige hvad der gik af mig prøver at teste igen onsdag morgen
Det kender jeg godt det tidligste jeg har kunne teste positiv er 3+2
Krydser for du får en positiv test onsdag så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128