Hjælp, søger råd og vejledning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde også SU med i udlandet og betalte præcis samme skat som jeg gjorde herhjemme. Tror du bliver snydt - du kan se af su.dk, at du kun skal betale samme skat som du gjorde herhjemme.

Nej det står meget tydeligt inde på skat.dk

Der ikke så meget at diskutere. 

Jer der ikke har betalt den skat som man skal når man bor i udlandet har ikke betalt den rigtige skat. Og det jeg ikke interesseret i. Jeg får hvad jeg skal og betaler det jeg skal. Og de 55 procent betyder ikke det store for mig, da jeg er taknemmelig for at overhovedet at kunne læse i dk og modtage su når jeg bor i udlandet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Anonym skriver:

Så du påstår jeg jeg lyver! Her er dokumenteret jeg betaler faktisk 55 procent.

Syntes du skal lære og læse den danske lovgivning

Frækt at jeg skal "bevise" jeg taler sandt!

Dit cpr nr er på billedet

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Høre lige her alle sammen! Jeg er godt træt af mange af jer tror at folk lyver herinde! Jeg er ikke en af dem. 

Hvad der kommer til min diabetes så skal jeg til opfølgning på tirsdag el onsdag med en diabetes læge. Det jeg har er ikke en graviditet sukkersyge. 

Og krøltop har ret i hvad hun skriver. Lægen sagde nemlig at det var helt forkert det jeg har fået. Og der skulle suspenderes med insulin mellem måltiderne.

Min sukker falder ikke, heller ikke på de 18 enheder. Den steg til 20,0 halvanden time efter jeg havde skudt det ind.

Det ret trættende at skulle forklare sig selv om og om igen. 

Dette opslag handlede jo ikke om min skat. Men om min behandling, som der nu er kommet styr på.

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Ja okay det havde jeg ikke set.

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Jeg kan ikke fjerne billedet. Men så kan de se jeg heller ikke lyver om min alder

Ej sjov til siden. Jeg så ikke det stod der.

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nej det står meget tydeligt inde på skat.dk

Der ikke så meget at diskutere. 

Jer der ikke har betalt den skat som man skal når man bor i udlandet har ikke betalt den rigtige skat. Og det jeg ikke interesseret i. Jeg får hvad jeg skal og betaler det jeg skal. Og de 55 procent betyder ikke det store for mig, da jeg er taknemmelig for at overhovedet at kunne læse i dk og modtage su når jeg bor i udlandet.

Jo da har naturligvis betalt den rigtige skat i udlandet.

Godt for dig du er tilfreds med at betale 55%

Anmeld Citér

8. maj 2023

Krøltop

Anonym skriver:

Høre lige her alle sammen! Jeg er godt træt af mange af jer tror at folk lyver herinde! Jeg er ikke en af dem. 

Hvad der kommer til min diabetes så skal jeg til opfølgning på tirsdag el onsdag med en diabetes læge. Det jeg har er ikke en graviditet sukkersyge. 

Og krøltop har ret i hvad hun skriver. Lægen sagde nemlig at det var helt forkert det jeg har fået. Og der skulle suspenderes med insulin mellem måltiderne.

Min sukker falder ikke, heller ikke på de 18 enheder. Den steg til 20,0 halvanden time efter jeg havde skudt det ind.

Det ret trættende at skulle forklare sig selv om og om igen. 

Dette opslag handlede jo ikke om min skat. Men om min behandling, som der nu er kommet styr på.

Får du så insulin nu til måltiderne..? Det nytter ikke noget at vente til i morgen og gå med et blodsukker på 16+. Du ender med forgiftning. Har du fået målt ketoner..?

Anmeld Citér

8. maj 2023

fehår

Til TS:

Dit opslag med billedet er anmeldt, så jeg håber, en moderator snart ser det og sletter det

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Krøltop skriver:

Får du så insulin nu til måltiderne..? Det nytter ikke noget at vente til i morgen og gå med et blodsukker på 16+. Du ender med forgiftning. Har du fået målt ketoner..?

Nej jeg får intet udover de 18 enheder. Skal ind til opfølgning imorgen el onsdag afventer opkald fra dem. De talte om det i tlf at det ikke var nok det jeg fik og at der skulle gives insulin til dagen og mellem måltiderne.

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Til TS:

Dit opslag med billedet er anmeldt, så jeg håber, en moderator snart ser det og sletter det

Tak

Har skrevet det skal slettes. I frustration så jeg ikke mit cpr nr. Blev bare ked og gal når jeg bliver udstillet som løgner. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.