Hjælp, søger råd og vejledning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2023

Anonym

Hej TS, 

Jeg kom til at tænke på dig og ville bare høre hvordan du har det og om du har fået noget mere hjælp.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej TS, 

Jeg kom til at tænke på dig og ville bare høre hvordan du har det og om du har fået noget mere hjælp.

Årh det var sødt af dig. jeg har fået det meget bedre. Jeg får insulin til aften og til mellem måltiderne. Jeg har været til kontrol en gang i ugen. Den er ikke helt nede på de 6-8 men det ligger på 9 så det går fremad men kan mærke på min krop at det var hvad jeg manglede, så har det meget bedre.

tusind tak fordi du spørger, virkelig sødt af dig

Anmeld Citér

21. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Årh det var sødt af dig. jeg har fået det meget bedre. Jeg får insulin til aften og til mellem måltiderne. Jeg har været til kontrol en gang i ugen. Den er ikke helt nede på de 6-8 men det ligger på 9 så det går fremad men kan mærke på min krop at det var hvad jeg manglede, så har det meget bedre.

tusind tak fordi du spørger, virkelig sødt af dig

Ej det er jeg rigtig glad for at høre! 
rigtig godt at der kommer styr på det. Held og lykke med det hele i fremtiden, helbred, baby og eksamen (hvis ikke den er overstået endnu)

Anmeld Citér

23. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej det er jeg rigtig glad for at høre! 
rigtig godt at der kommer styr på det. Held og lykke med det hele i fremtiden, helbred, baby og eksamen (hvis ikke den er overstået endnu)

Tak

nej jeg har set forkert det slet ikke mit hold som skulle til eksamen. Så er taget hjem igen

tusind tak for de søde ord

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.