Gå på toilet midt i maden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2022

Kir

Nu er der jo også stor forskel på om du holder dig fordi alternativet er at du skider i bukserne fordi du ikke kan stoppe og så at du er til et møde hvor det bare er ubelejligt at du går på toilettet. Man kan jo sagtens holde sig, men det er hverken sundt eller behageligt, så synes det giver god mening kun at gøre det i nødstilfælde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2022

Hanspige

BAE skriver:

Fordi ens krop kan godt reagere, fordi ens hjerne ved der er et toilet i nærheden eller tæt på og så kan trangen blive større.

Og folk pisser sku da også i skoven eller i vejkanten. (både børn og voksne) 

Har jeg aldrig hørt om eller oplevet. Jo hvis jeg kan se toilettet. Men hvis man som voksent menneske ikke kan holde sig 10 min fordi man ved at der er et toilet i nærheden. Så skal man altså til lægen..

Anmeld Citér

24. juni 2022

Hanspige

BAE skriver:

Men det er da også forstyrrende at de sidder og tripper, ikke kan koncentrere sig om maden, fordi de skal på toilettet, og måske bare skovler det ind. 

Hellere at de kommer på toilettet og kan nyde maden.

Hvad er det for nogen voksne mennesker der sidder og tripper under hvert måltid for at gå og skide?

Anmeld Citér

24. juni 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Carina:-) skriver:

Nej selvfølgelig ikke -  børn er sjældent med til mine møder ...så det er slet ikke et issue. 

Og gør det heller ikke under maden - selv om det ofte kun drejer sig om 15 min.

Men jeg ville forvente at en voksen godt kan holde sig under et måltid.

Synes ( sart som jeg er) ar det er ulækkert at voksne rent ud sagt sk... og så sætter sig ind til bordet igen - for at fylde op... 

Børn er en anden snak - men voksne burde godt kunne holde sig . 

Jo jo, men for mig fx har jeg noget mave/tarm og det kan ske at jeg SKAL. jeg ville IKKE kunne holde mig. Så nej jeg ville ikke kunne holde mig 5-10 min.

Anmeld Citér

24. juni 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Hanspige skriver:

Hvad er det for nogen voksne mennesker der sidder og tripper under hvert måltid for at gå og skide?

BØRN... Opslaget er om børn.

Anmeld Citér

24. juni 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Hanspige skriver:

Har jeg aldrig hørt om eller oplevet. Jo hvis jeg kan se toilettet. Men hvis man som voksent menneske ikke kan holde sig 10 min fordi man ved at der er et toilet i nærheden. Så skal man altså til lægen..

Hvorfor skal man det? 

Man kan jo også lige have haft pause. Og 5 min efter skal man på toilettet. Vores krop har sit eget liv.

Ja man kan holde sig, men nogen gange kan man bare ikke.. 

Anmeld Citér

24. juni 2022

Hanspige

BAE skriver:

BØRN... Opslaget er om børn.

Den kommentar jeg reagerede på handlede stadig om voksne 

Anmeld Citér

24. juni 2022

Hanspige

BAE skriver:

Hvorfor skal man det? 

Man kan jo også lige have haft pause. Og 5 min efter skal man på toilettet. Vores krop har sit eget liv.

Ja man kan holde sig, men nogen gange kan man bare ikke.. 

Det er ikke normalt. Kan komme i tanke om utrolig mange jobs og situationer hvor man ikke kan rende på toilet lige præcis når det passer en. Man må da have et temmelig udfordret liv hvis man ikke kan holde sig i 10 min.. 

Anmeld Citér

24. juni 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Hanspige skriver:

Det er ikke normalt. Kan komme i tanke om utrolig mange jobs og situationer hvor man ikke kan rende på toilet lige præcis når det passer en. Man må da have et temmelig udfordret liv hvis man ikke kan holde sig i 10 min.. 

Har jeg sagt noget om 10 min? Nope.

Jeg sagde at man sagtens kan holde sig, men at det kan ske at fordi man ved der er et toilet så skal man mere,.. Fx du har siddet i en bil i 5 timer, ingen tissetrang, men når du så nærmer dig dit hjem, så kommer trangen. 

Møder varer jo ikke kun 10 min. 

Anmeld Citér

24. juni 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Hanspige skriver:

Den kommentar jeg reagerede på handlede stadig om voksne 

Den jeg svarede på, var om børn i slutningen. Det var det JEG svarede på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.