Den er vidst kørt lidt af sporet den her tråd..
men ts:
jeg ville personligt ikke nægte mit barn at gå på toilettet. Forstår godt det lidt ødelægger hyggen om bordet, hvis de er på wc 20-30 min, men det kan ændres på. (Og er heller ikke sundt)
min store dreng (11 år) kan også snildt sidde en halv time på wc hvis han får lov. Samme med hans venner, hans venner fordi jeg har oplevet de tager mobil med på wc! Så det er der forbud mod herhjemme (er også dybt uhygiejnisk!) min søn forklarede jeg det faktisk ikke var sundt og han skulle presse og få det ud eller vente til senere. Det tog tid, men nu kan han sagtens gå på toilet med nr 2 og det tager kun 5 min nu. Det er en kraftig forbedring og meget sundere for ham.
børn mærker jo blot efter og kan mærke nu er det nu, uanset hvad man lige laver. så selvfølgelig skal de bare gå på toilettet
hvis det er samme tidspunkt hver aften (ca) ville jeg rykke aftensmaden til et tidligere eller senere tidspunkt. Fx hvis i spiser kl 18 så enten spise 17.30 eller 18.30 hvis det er en mulighed i jeres daglige rutiner 
Anmeld
Citér