Carina:-) skriver:
Nej selvfølgelig ikke - børn er sjældent med til mine møder ...så det er slet ikke et issue.
Og gør det heller ikke under maden - selv om det ofte kun drejer sig om 15 min.
Men jeg ville forvente at en voksen godt kan holde sig under et måltid.
Synes ( sart som jeg er) ar det er ulækkert at voksne rent ud sagt sk... og så sætter sig ind til bordet igen - for at fylde op...
Børn er en anden snak - men voksne burde godt kunne holde sig .
Jeg er med på, at du selv erkender, du er sart, men jeg undrer mig helt vildt over din væmmelse ved folk, der skider under et måltid. - Det er ikke fordi, du rammer mig - jeg døjer med kronisk forstoppelse og får aldrig trangen under måltider - men jeg har aldrig skænket det en tanke, at det skulle være specifikt ulækkert eller uhygiejnisk eller frastødende, hvis andre forlod bordet midlertidigt for at have afføring. Jeg tror heller aldrig, at jeg har tænkt over, om den pågældende, der gik fra bordet, skulle tisse eller skide eller slå en prut eller skifte bind eller …
Men altså: Hvorfor er det ulækkert at have afføring og derefter spise videre? Føler du selv væmmelse, når du “leverer”? Altså sådan at det giver dig kvalme-agtigt, og du derfor mister appetitten? I mine øjne er det netop naturligt, at folk kommer af med noget og derefter fylder op igen - det er vel hele pointen med fordøjelsessystemet.
Egentlig er jeg ret misundelig på dem, der kan, når de skal.
Anmeld
Citér