Anonym skriver:
Jo, du er modbydelig, du kalder folk noget nedladende(sølvpapirshatte). Og du skal være er forbillede for dine børn….
Helt ærligt. Lad dog andre være, bare fordi de ikke er som dig. Jeg kunne da også skrive nogle modbydelige ting om dem der vælger vaccinen, men det gør jeg ikke fordi jeg er VOKSEN og har lært at jeg ikke skal kalde andre noget grimt.
Men jeg og andre har lov til at have en holdning omkring corona og vaccinen. Ligeså vel som du har, uden at det ene er mere rigtigt end det andet.
Jeg er skam et forbillede for mine børn, jeg tager situationen seriøst bed netop at blive vaccineret og blive testet. Ligesom jeg tager ansvar ansvar på mit barns vegne ved at følge børnevaccineprogrammet.
Og forskellen er netop her, at du kan kalde mig hvad du har lyst til, fortælle at mine valg er dumme, at jeg er lemming som følger strømmen og hvad end.. Men jeg bliver ikke påvirket, for jeg tager ansvar for mine valg og har det rigtig godt med det!
Og nej jeg er stadig ikke modbydelig, men det er eftersom rimelig frustrerende at bo i en verden hvor det føles at vi ikke rykker på den front, netop fordi, i mine øjne naturligvis, at der er mennesker som nægter. Og det står dem frit for, men det har bare stadig konsekvenser for os andre. Hvad du gør i dit private hjem er din sag, men det her handler om noget kollektivt. Forestil dig hvis kun 10% ville lade sig teste og eller vaccine.
Anmeld
Citér