Ved i om der findes skoler piger der elsker pokemoner for min datter bliver udskammet af de andre børn fordi hun kan lide “ drenge ting”
Usammenligneligt. Pokemon er ikke et samfundskritisk emne, der kan skabe stor frygt og debat. Ufatteligt du har behovet for at gøre grin med trådstarter. Det er ok ikke at være enig, men at være flabet er bare ikke ok!
Til TS. Jeg oplever der er større fokus på testning og vaccinering i folkeskolen. Mit ældste barn går i folkeskole og der er de direkte blevet spurgt og opfordret til at blive vaccineret. Jeg er ikke gået ind i det, men synes det er strengt.
Vores mellemste og yngste går på hver sin friskole og der er der bare overhovedet ikke den udskamning af vaccine eller testning som på den ældstes folkeskole.
Vores to ældste børn bliver testet én gang om ugen(jeg selv to gange) og vores mindste bliver testet ved sygdom.
Men trods vi har 3 børn på hver deres skoler og vi har hver vores jobs hvor vi ikke på noget tidspunkt har været hjemsendt, har ingen af os være i nærkontakt med nogen smittede eller oplevet smittede i børnenes klasser eller på vores jobs.
Anmeld
Citér