Hvor er i sindsygt tarvelige. Jeg udskammer ikke jer for jeres valg, men i går efter struben på mig.
Nej jeg er ikke en troll, men en mor som ikke er enig i de tiltag som regeringen laver. Det mit synspunkt og det ændres ikke ikke fordi i sviner mig eller mine valg til (tværtimod fristes man til at sige). Bliver faktisk utroligt ked af det og synes ikke i kan være det bekendt.
Vores barn bliver testet ved sygdomstegn eller nærkontakt, men ellers ikke nej. Og nej det skal ikke testes på sin skole, men det troede jeg ikke var en nødvendighed at skrive i mit oplæg.
Jeg/vi søger netop noget sammenhold for vores barn og at sørge for at vores barn ikke føler sig udskammet fordi vi ikke gør hvad flertallet synes er rigtigt. Det er gennemtænkt og det vi afgør er bedst. Jeres mening er ikke relevant og har i ikke et svar på det spørgsmål der er stillet, så forstår jeg ikke jeres behov for at skrive.
Blev jeres dag bedre af at gøre mig ked af det ? Blev i bedre menneske ved at dømme mig og mine holdninger og valg, fordi de ikke passer ind i jeres verden ? I antager ting og går ud fra alt er sort og hvidt.
Jeg har INTET imod jeres valg og jeres veje at gå. Men jeg søger stadigvæk ligesindede ift vores barn.
Anmeld
Citér