Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2021

Alyk

Babyyy90 skriver:

Noget nyt?

Bragende negativ�� så der må have været fejl på den tidligere pakke. Men det var jo også kun skygger. Endnu engang tillykke til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2021

Babyyy90

Alyk skriver:

Bragende negativ�� så der må have været fejl på den tidligere pakke. Men det var jo også kun skygger. Endnu engang tillykke til dig

Øv det kan nåes endnu jeg krydser og hvis det ikke bliver denne gsng - så krydser jeg for næste cyklus

Anmeld Citér

29. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Alyk skriver:

Hvis du har haft menses første dag D.1 nov og din cyklus er på 30 dage. Så kan det stadig nåes. Så vil du være 4+0 imorgen. Hvis ikke din menses kommer imorgen vil du så teste?

Anmeld Citér

29. november 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Hvis du har haft menses første dag D.1 nov og din cyklus er på 30 dage. Så kan det stadig nåes. Så vil du være 4+0 imorgen. Hvis ikke din menses kommer imorgen vil du så teste?

tror det var til ts du skulle svare. 

Jeg kan nok ikke holde mig fra teste indtil mens kommer hvilket den nok skal kommer altid til tiden har bare aldrig fået en skygge og ikke på 14 test. Har kun fået en rigtig grim skygge på rfsu tidlig test så dem holder jeg mig helst væk fra. Har en masse symptomer denne gang men tror ikke på den når jeg ikke kan få andet end en skygge.

håber bare på enten et jule el nytårs mirakel

hvor langt er du? Og tester du før tid el venter du til testdag? 

Anmeld Citér

29. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Alyk skriver:

tror det var til ts du skulle svare. 

Jeg kan nok ikke holde mig fra teste indtil mens kommer hvilket den nok skal kommer altid til tiden har bare aldrig fået en skygge og ikke på 14 test. Har kun fået en rigtig grim skygge på rfsu tidlig test så dem holder jeg mig helst væk fra. Har en masse symptomer denne gang men tror ikke på den når jeg ikke kan få andet end en skygge.

håber bare på enten et jule el nytårs mirakel

hvor langt er du? Og tester du før tid el venter du til testdag? 

Nej det er dig jeg vil skrive til/skrev til. Men sorry jeg blandet jer lidt sammen.

Hvornår har du testdag? og hvor langt er du henne?Og har du lige testet for nylig? 

Jeg er på den anden side af æl. Jeg er på cyklus dag 20 i dag, så der er lidt langt vej endnu for migjeg har ellers sat mig op på siden ægløsning at jeg vil først teste på forventet mens dag hvis altså den ikke kommer. Men jeg kan nogle gange godt tvivle om jeg nu også kan holde mig til den dag.

Anmeld Citér

29. november 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Nej det er dig jeg vil skrive til/skrev til. Men sorry jeg blandet jer lidt sammen.

Hvornår har du testdag? og hvor langt er du henne?Og har du lige testet for nylig? 

Jeg er på den anden side af æl. Jeg er på cyklus dag 20 i dag, så der er lidt langt vej endnu for migjeg har ellers sat mig op på siden ægløsning at jeg vil først teste på forventet mens dag hvis altså den ikke kommer. Men jeg kan nogle gange godt tvivle om jeg nu også kan holde mig til den dag.

Vi har været igang i snart 2 år og må ærligt indrømme at efter jeg blev medlem af flere grupper som denne hjemmeside, og så at rigtig mange tester før tid så kunne jeg ikke holde det ud og ville prøve og bum nu kan jeg ikke stoppe. Det vildt frustrerende og stressende men alligevel gøre jeg det. Vil klart anbefale at vente selvom det svært. Det også dyrt i længden. 

Ved ikk lige om jeg fik formuleret mig rigtig.

jeg er 3+3 og jeg tester igen imorgen.

Anmeld Citér

30. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Alyk skriver:

Vi har været igang i snart 2 år og må ærligt indrømme at efter jeg blev medlem af flere grupper som denne hjemmeside, og så at rigtig mange tester før tid så kunne jeg ikke holde det ud og ville prøve og bum nu kan jeg ikke stoppe. Det vildt frustrerende og stressende men alligevel gøre jeg det. Vil klart anbefale at vente selvom det svært. Det også dyrt i længden. 

Ved ikk lige om jeg fik formuleret mig rigtig.

jeg er 3+3 og jeg tester igen imorgen.

Årh så håber jeg du snart stå med 2 røde streger.

det helt forståeligt at du vil teste så tidlig. Jeg har aldrig testet tidlig  eller brugt æl test med de 2 børn jeg har nu. Men her hvor vi prøver at lave nr 3 baby, så jeg gået amok med at teste alt for tidlig de første 2 cyklusser og i den her nr 3 månede bruger jeg æl test. Men ja jeg prøver virkelig at holde mig fra at teste. Og jeg er kun 3+0 idag. 

har du fået testet her til morgen?

Anmeld Citér

30. november 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Årh så håber jeg du snart stå med 2 røde streger.

det helt forståeligt at du vil teste så tidlig. Jeg har aldrig testet tidlig  eller brugt æl test med de 2 børn jeg har nu. Men her hvor vi prøver at lave nr 3 baby, så jeg gået amok med at teste alt for tidlig de første 2 cyklusser og i den her nr 3 månede bruger jeg æl test. Men ja jeg prøver virkelig at holde mig fra at teste. Og jeg er kun 3+0 idag. 

har du fået testet her til morgen?

Jeg kan ikke teste om morgen pga min tynde urin. Har testet med en test fra normal der kom også en “skygge” så jeg forsætter der ud af

Anmeld Citér

30. november 2021

Love Angel

Mor til 4

Jeg kan ikke teste om morgen pga min tynde urin. Har testet med en test fra normal der kom også en “skygge” så jeg forsætter der ud af

Hvor træls. Men er du sikker på der ikke er farve i? Når men giv gerne en opdatering på din forventet mens dag. Krydser for dig

Anmeld Citér

30. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Alyk skriver:

Hvis du har fået en skygge i flere dage nu og den ikke udvikler sig til mere end bare en skygge. Så er det desværre en skyggestreg. 

og derfor negativ. Men hvis du kun er 3+4 idag kan du nå det i nu  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.