Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2021

Babyyy90

Alyk skriver:

Nej mens dag d.3 du kan self godt have ret i at den kan rykke sig

jeg kunne ikke holde mig væk og har taget en test mere. 
ser du hvad jeg ser? Forstår det ikke.. 

Jeg ser en streg! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

Alyk

Babyyy90 skriver:

Jeg ser en streg! 

Jeg er desværre begyndt at bløde.  En dag før forventet mens Så det godt der ikke er så længe til æl

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er desværre begyndt at bløde.  En dag før forventet mens Så det godt der ikke er så længe til æl

Øv øv ked af på dine vegne. 
men dejligt at der ikke er længe til æl. Hvornår har du æl?

jeg har haft stikken/jag i Venstre side. Så nu tror jeg ikke mere på det. Ja faktisk har jeg næsten ikke rigtig noget håb tilbage.

Anmeld Citér

2. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Øv øv ked af på dine vegne. 
men dejligt at der ikke er længe til æl. Hvornår har du æl?

jeg har haft stikken/jag i Venstre side. Så nu tror jeg ikke mere på det. Ja faktisk har jeg næsten ikke rigtig noget håb tilbage.

Min æl burde ligge omkring d.14 men nu må jeg teste for æl nu da den er kommet tidligt disse to gange sidste 4 dage før og denne gang 1 dag før og den plejer altid være 28 dage og fik positiv æl test denne gang og den lå som forventet udefra beregning på 28 dage. Så nu må jeg så se hvor den ligger præcis denne gang ved at teste. 
håber du kommer med nogen gode nyheder om nogen dage

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Alyk skriver:

Min æl burde ligge omkring d.14 men nu må jeg teste for æl nu da den er kommet tidligt disse to gange sidste 4 dage før og denne gang 1 dag før og den plejer altid være 28 dage og fik positiv æl test denne gang og den lå som forventet udefra beregning på 28 dage. Så nu må jeg så se hvor den ligger præcis denne gang ved at teste. 
håber du kommer med nogen gode nyheder om nogen dage

Når ja okay. Så har den nok rykket sig lidt. 
ja du må få testet for æl og se hvor den så ligger. 
Og jeg tror det bliver meget svært at komme med gode nyheder om nogle dage, hvis det jeg mærker er mens smerter.

Anmeld Citér

6. december 2021

Babyyy90

Jeg har desværre mistet mine symptomer og testet i dag og mine test er svage.. så tænker det er endnu bio

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.