Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.604 visninger
95 svar
13 synes godt om
24. november 2021

Babyyy90

Jeg havde mens d. 1 november og og cyklus er på omkring 28-30 dage, og tror ægløsning var d. 17. 

Tog en tidlig test i morges som var helt negativ, hvornår kan jeg teste? 

Tror måske min krop driller mig i denne omgang :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Du kan teste ved forventet mens tidspunkt  

Anmeld Citér

24. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Enig. Det er stadig alt for tidligt hvis du havde æl d 17. Håber du får en positiv test om en uges tid

Anmeld Citér

24. november 2021

Babyyy90

Ved godt man først skal teste ved udebleven mens men har en tidlig test og den ved jeg ikke hvornår kan blive positiv? 

Jeg er et test monster og føler jeg har mange symptomer. Men min krop har drillet mig før - synes nemlig det lige tidligt at have mange symptomer

Anmeld Citér

24. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Vent minimum 3-4 dage. Der vil du være 3+3 ca så er der måske en chance

Anmeld Citér

24. november 2021

Babyyy90

Så man udregner testdag fra ægløsning og ikke mens?

Kan man godt have symptomer allerede ved 3+0? 

Har haft murren i underlivet flere dage og brysterne er lidt ømme. Min krop har drillet mig mange gange før :-( 

Anmeld Citér

24. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Alle de almindelige symptomer på graviditet minder om dem ved menstruation og en masse andet. 
Efter ægløsning skal ægget befrugtes og have tid til at sætte sig fast, og først her begynder det at være muligt at teste.

Ulempen ved at teste tidligt er, at du risikerer at fange en bio og blive rigtig skuffet. 

Så vent - som de andre siger - minimum 4 dage, og gerne mere. På den måde kan du stole mere på svaret uden tvivl eller bio. 

Der er ikke rigtig forskel på tidlig og alm test, er min erfaring. Højest 1-2 dages forskel. 

Anmeld Citér

24. november 2021

Babyyy90

Alle de almindelige symptomer på graviditet minder om dem ved menstruation og en masse andet. 
Efter ægløsning skal ægget befrugtes og have tid til at sætte sig fast, og først her begynder det at være muligt at teste.

Ulempen ved at teste tidligt er, at du risikerer at fange en bio og blive rigtig skuffet. 

Så vent - som de andre siger - minimum 4 dage, og gerne mere. På den måde kan du stole mere på svaret uden tvivl eller bio. 

Der er ikke rigtig forskel på tidlig og alm test, er min erfaring. Højest 1-2 dages forskel. 

Ja derfor driller mim krop også! Specielt fordi jeg synes symptomerne kommer MEGA tidligt! 

Jeg har nemlig haft murren siden ægløsning men ikke har troede på det var graviditet symptom så tidligt..

Hvor langt tid går der før ægget sætter sig fast? Troede det gjorde det må ægløsning dagen. 

Ja jeg tester i weekenden, med almindelig test. Tak for svar! 

Anmeld Citér

24. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det er alt for tidlig at teste. Prøv at vente 4 dage mere også prøv at teste igen.

Anmeld Citér

24. november 2021

Babyyy90

Love Angel skriver:

Det er alt for tidlig at teste. Prøv at vente 4 dage mere også prøv at teste igen.

Må jeg gøre. Har bare symptomer så tænkte det måske var muligt med tidlig test men kan godt høre jeg er forkert på den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.