Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Alyk skriver:

Nej mens dag d.3 du kan self godt have ret i at den kan rykke sig

jeg kunne ikke holde mig væk og har taget en test mere. 
ser du hvad jeg ser? Forstår det ikke.. 

Netop så det vigtigt når man ikke tester for æl, så holde modet oppe indtil test dag.

og ja det tror jeg at jeg kan se hvad du kan se. Men du må ikke spørg mig om der er farve i, for kan dårlig nok se stregen. Men jeg kan godt se stregen lidt. Prøv at blive ved at teste 2 gange om dagen indtil D.3 og se om der sker udvikling.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Netop så det vigtigt når man ikke tester for æl, så holde modet oppe indtil test dag.

og ja det tror jeg at jeg kan se hvad du kan se. Men du må ikke spørg mig om der er farve i, for kan dårlig nok se stregen. Men jeg kan godt se stregen lidt. Prøv at blive ved at teste 2 gange om dagen indtil D.3 og se om der sker udvikling.

Jeg venter. Jeg tester ikke mere. Der er farve i men min kamera er dårlig. Første billed taget indenfor 1 min ca og dette indenfor 3 min

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Projektbaby2021 skriver:

Kan se du efterlyser en god test, prøv en "first response", den måler fra 6.4, hvor andre tidlig teste måler fra 10.

Jeg krydser fingere ��

Hej. 
og tak for råddet. Kan den købes i fysisk butik? 

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Glemte billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Alyk skriver:

Nej mens dag d.3 du kan self godt have ret i at den kan rykke sig

jeg kunne ikke holde mig væk og har taget en test mere. 
ser du hvad jeg ser? Forstår det ikke.. 

Nu kan jeg simpelthen ikke dy mig mere, 

Er virkelig ked af hvis jeg lyder en anelse træls nu. 

Men du bør virkelig overveje stoppe med at teste. Du tester jo flere gange om dagen, det bliver du jo desværre ikke mere gravid af. Synes du længere længere oppe har skrevet du på daværende tidspunkt allerede har testet 14 gange?? Det jo fuldstændig vildt.

Det er meget normalt at få skyggestreger. Næste alle graviditets teste laver disse, langt de fleste vil ikke skænke det en tanke, men for dem /os der virkelig går op i det med liv og sjæl kan selv det mindste fordampning linje give et lille håb.

Er der tale om en graviditet, bør du får streger på alle dine test. Og test stregen bør blive klar og tydelig indenfor få dage. 

Og det er dine ikke blevet? Din teste er desværre negative.... Intil videre. Men det kan slf nå at ændre sig.

Ved godt du garanteret synes det var et negativt skriv. Men bliver næsten helt frustreret over at du byder dig selv dette cirkus 

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Esj skriver:

Nu kan jeg simpelthen ikke dy mig mere, 

Er virkelig ked af hvis jeg lyder en anelse træls nu. 

Men du bør virkelig overveje stoppe med at teste. Du tester jo flere gange om dagen, det bliver du jo desværre ikke mere gravid af. Synes du længere længere oppe har skrevet du på daværende tidspunkt allerede har testet 14 gange?? Det jo fuldstændig vildt.

Det er meget normalt at få skyggestreger. Næste alle graviditets teste laver disse, langt de fleste vil ikke skænke det en tanke, men for dem /os der virkelig går op i det med liv og sjæl kan selv det mindste fordampning linje give et lille håb.

Er der tale om en graviditet, bør du får streger på alle dine test. Og test stregen bør blive klar og tydelig indenfor få dage. 

Og det er dine ikke blevet? Din teste er desværre negative.... Intil videre. Men det kan slf nå at ændre sig.

Ved godt du garanteret synes det var et negativt skriv. Men bliver næsten helt frustreret over at du byder dig selv dette cirkus 

Okay jamen godt du kom ud med det. Du skal endelig ikke holde dig tilbage.

Tak for svar

Anmeld Citér

1. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Alyk skriver:

Glemte billed

Når jeg zoomer ind så kan jeg godt lige Ane lidt som måske måske farve i. Det også fint du stopper med at teste. Så tag en enkelt test på forventet testdag hvis din menses altså udebliver, også se hvad den så siger. 

Anmeld Citér

1. december 2021

tutti

Tag en Clearblue digital, så er du ikke i tvivl  

Anmeld Citér

2. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Når jeg zoomer ind så kan jeg godt lige Ane lidt som måske måske farve i. Det også fint du stopper med at teste. Så tag en enkelt test på forventet testdag hvis din menses altså udebliver, også se hvad den så siger. 

Jeg tror jeg gøre hvad der falder mig bedst ind. 

så kan jeg være klovn i mit eget cirkus de næste dage

jeg holder mig nok ikke fra at teste. Men opdatere gerne på forventet mensdag.

For den er der hos dig og du snart kommer med to streger. Held og lykke.

hej så længe.

ps tak for skriveriet

Anmeld Citér

2. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Jeg tror jeg gøre hvad der falder mig bedst ind. 

så kan jeg være klovn i mit eget cirkus de næste dage

jeg holder mig nok ikke fra at teste. Men opdatere gerne på forventet mensdag.

For den er der hos dig og du snart kommer med to streger. Held og lykke.

hej så længe.

ps tak for skriveriet

Ja gør du det du har lyst til, og har det bedst med.

og ja kan godt forstår at du følte at det var nogle hårde ord, den anden bruger skrev. 
Og tusind tak. Og jeg krydser  for dig. 
Selv tak for skriveriet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.