Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2021

Jopige

De to første cyklusser vi prøvede at blive gravide i, havde jeg det ligesom dig. Jeg havde murren i underlivet, spændinger i brysterne og var sikker på at jeg var gravid, men begge gange ingenting. 
Tredje cyklus havde jeg ingen symptomer på graviditet og troede slet ikke jeg var gravid, men bum, en flot positiv test 3+3. 
Så du kan ikke rigtig regne med de symptomer da det kan være symptomer på mens og ikke graviditet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2021

Babyyy90

Jopige skriver:

De to første cyklusser vi prøvede at blive gravide i, havde jeg det ligesom dig. Jeg havde murren i underlivet, spændinger i brysterne og var sikker på at jeg var gravid, men begge gange ingenting. 
Tredje cyklus havde jeg ingen symptomer på graviditet og troede slet ikke jeg var gravid, men bum, en flot positiv test 3+3. 
Så du kan ikke rigtig regne med de symptomer da det kan være symptomer på mens og ikke graviditet. 

Du har helt ret. Har været gravid 3 gange, hvor to endte i aborter - og det har været vidt forskellige hver gang men har altid haft symptomer. 

Jeg tror heller ikke på det denne gang, da jeg er helt sikker på m krop spiller et puds. Dejligt at høre, det lykkes for dig

Anmeld Citér

25. november 2021

Babyyy90

Savanna skriver:

Det tager cirka en uge, før ægget sætter sig fast. Og så skal din krop først til at i gang med at producere hormoner.. Så “symptomer” er næppe pga graviditet.

Pøj pøj med det.

Tusind tak

Anmeld Citér

25. november 2021

Babyyy90

BG17 skriver:

Bare til info, så stiger en kvindes progesteron niveau efter ægløsning, hvor der kan opleves nogle af de samme symptomer, som ved graviditet, fx ømme bryster. Så ens symptomer er helt reelle, men kan bare skyldes det forhøjede progesteron niveau, og senere, forhåbentligt en graviditet

Det giver fint mening! Tror ikke det ender i en graviditet denne gang - da jeg har voldsomt murren/mens smerter nu! Men det er rart at vide til næste gang

Anmeld Citér

25. november 2021

Alyk

Babyyy90 skriver:

Præcis det samme som mig, lidt ømme bryster (mest det ene - totalt mærkeligt) og meget murren som jeg har haft siden ægløsning?

Jeg krydser også, kunne være fantastisk ������

Gætter, men synes min krop tit viser tydeligt hvornår den ligger ��

Hvilken test tester du på? 

Jeg har valmed liggende og rfsu tidligtest men overvejer at bestille nogen fra billigetest idag. 

Hvad med dig? 

Puha tiden går bare såååååå langsom altså

Anmeld Citér

25. november 2021

Babyyy90

Alyk skriver:

Jeg har valmed liggende og rfsu tidligtest men overvejer at bestille nogen fra billigetest idag. 

Hvad med dig? 

Puha tiden går bare såååååå langsom altså

Har lige købt fra billig teste, babyplan både de almindelige og de tidlige - men tør nærmest ikke at bruge de tidlige fordi jeg er bange for at blive skuffet ja tiden går langsomt! Hader det...

Anmeld Citér

27. november 2021

Babyyy90

Lige testet på en tidlig test og umiddbart ser jeg kun en skyggestreg. Man ville ikke en gnsg kunne se det på et billede - har hørt om mange der har fået skygge streger fra babyplan tidlig teste

Hvad er forskellen på en skyggestreg og en rigtig streg? 

Anmeld Citér

27. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Babyyy90 skriver:

Lige testet på en tidlig test og umiddbart ser jeg kun en skyggestreg. Man ville ikke en gnsg kunne se det på et billede - har hørt om mange der har fået skygge streger fra babyplan tidlig teste

Hvad er forskellen på en skyggestreg og en rigtig streg? 

Hvor langt skulle du være nu?

Jeg har før fået bittesmå skygger på babyplan, som ikke var noget. Men forskellen er vidst egentlig om der er farve i eller ej. Fx synes jeg næsten altid at jeg på valmed har kunne se hvor stregen kunne have været, men uden farve. Så sådan en grålig streg uden farve er en skyggestreg - som jeg tænker det.

Anmeld Citér

27. november 2021

Babyyy90

Lambi90 skriver:

Hvor langt skulle du være nu?

Jeg har før fået bittesmå skygger på babyplan, som ikke var noget. Men forskellen er vidst egentlig om der er farve i eller ej. Fx synes jeg næsten altid at jeg på valmed har kunne se hvor stregen kunne have været, men uden farve. Så sådan en grålig streg uden farve er en skyggestreg - som jeg tænker det.

3+3 eller 3+4. Så er det helt sikkert en skyggestreg jeg har fået mig - man kan ane den men ikke se farve! Øv troede ellers babyplan var gode

Anmeld Citér

27. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Babyyy90 skriver:

3+3 eller 3+4. Så er det helt sikkert en skyggestreg jeg har fået mig - man kan ane den men ikke se farve! Øv troede ellers babyplan var gode

Mange er rigtig glade for dem, men de har givet falsk forhpbning hos mig et par gange. 

Men altså, intet er sikkert før din mens enten udebliver eller kommer. Jeg testede negativt på rfsu tidlig to dage før jeg så, helt uventet, testede positiv på alm test, på dagen for forventet mens.

jeg krydser for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.