Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Det synd han giver sig selv skylden. 
det jo ikke noget han kan gøre ved. 
og godt din cyklus er så stabil. ja du kan tro ens krop kan lave nogle symptomer man i virkeligheden ikke har desværre. Det opdaget jeg først her da vi skulle til at prøve at lave nr 3.  
hvor mange børn har i? og hvis det ok, hvor gamle er i?Og men husk håbet er ikke ude endnu.

Godmorgen

vi har 5 børn. Vi er 35 og 37.

Vores ældste er 15 og den yngste er 4 år.

Så tænker du nok waoaw 5 børn det var mange. Ja det er det også. Desværre døde min søn i 2020 et par timer efter fødsel. Sund og rask dreng født i uge 37+3 5200g 56cm. Han døde pga en “lægefejl” så har sagsøgt hospitalet og åbnet sag mod samtlige læger. Sagen køre stadig.

men ja siden vores tab har jeg/vi desperat prøvet at blive gravide. Jeg forsøger også kun frem til feb el marts også gider jeg ikke. Kan godt mærke kroppen også bliver træt jo ældre jeg bliver. Men jeg håber med hele mit hjerte at jeg snart kan få en baby. Synes det er en hård processe. Man skal have dagene til at fungere, samt man køre denne sag også ikke mindst prøver man at blive gravid. 
men jeg  for at vi alle som kæmper/ønsker graviditet snart står med to streger.

jeg har mens smerter så tror min mens kommer til tiden plejer nemlig at få disse smerter i læn og knæ

men tester self lige  sener

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Alyk skriver:

Godmorgen

vi har 5 børn. Vi er 35 og 37.

Vores ældste er 15 og den yngste er 4 år.

Så tænker du nok waoaw 5 børn det var mange. Ja det er det også. Desværre døde min søn i 2020 et par timer efter fødsel. Sund og rask dreng født i uge 37+3 5200g 56cm. Han døde pga en “lægefejl” så har sagsøgt hospitalet og åbnet sag mod samtlige læger. Sagen køre stadig.

men ja siden vores tab har jeg/vi desperat prøvet at blive gravide. Jeg forsøger også kun frem til feb el marts også gider jeg ikke. Kan godt mærke kroppen også bliver træt jo ældre jeg bliver. Men jeg håber med hele mit hjerte at jeg snart kan få en baby. Synes det er en hård processe. Man skal have dagene til at fungere, samt man køre denne sag også ikke mindst prøver man at blive gravid. 
men jeg  for at vi alle som kæmper/ønsker graviditet snart står med to streger.

jeg har mens smerter så tror min mens kommer til tiden plejer nemlig at få disse smerter i læn og knæ

men tester self lige  sener

Jeg tænkte faktisk waaoow da jeg lige læst at du skrev 5, men bliv vild ked af jeres tab. Undskyld at jeg spurgte. 
Er i behandling eller ikke, når nu i snart har prøvet i 2 år? 
og ja må være vildt hårdt både projekt baby og i har en sag kørene og 4 børn at tag sig af. 
og håber jeg også. Håber alle os der venter på graviditet bliver snart gravide.  
mig okay du må meget gerne opdater mig når du har testet. 

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Jeg tænkte faktisk waaoow da jeg lige læst at du skrev 5, men bliv vild ked af jeres tab. Undskyld at jeg spurgte. 
Er i behandling eller ikke, når nu i snart har prøvet i 2 år? 
og ja må være vildt hårdt både projekt baby og i har en sag kørene og 4 børn at tag sig af. 
og håber jeg også. Håber alle os der venter på graviditet bliver snart gravide.  
mig okay du må meget gerne opdater mig når du har testet. 

Du skal ikke undskylde overhovedet. Det meget rart at tale om. Jeg har bogstaveligt talt intet netværk og har ikke det bedste forhold til familien. De eneste mennesker jeg lige har er min mand og børn. De har til gengæld masse netværk. Så spørg endelig.

hvad med jer? Hvor gamle er i? I har været igang i 3 mdr ikk? Hvor mange børn har I i forvejen? 

nej vi er ikke i behandling. Har heller ikke haft en eneste bio,ma osv i alt den tid der har bare været intet. Det er første gang overhovedet at jeg får skygge på så mange test har prøvet det før på rfsu tidligtest men der forsvandt skygge efter en time el to. De her skygger er blevet også efter tid men jeg ved ikke hvad der sker lige med de teste også er det bare mange og forskellige mærker. Nu løber jeg ned i netto og køber valmed så kan jeg tage en idag og en imorgen med mindre den er hel negativ fordi så er jeg sikker på der intet er. Den skygge jeg fik på valmed igår har gjort mig nysgerrig

Anmeld Citér

1. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Alyk skriver:

Du skal ikke undskylde overhovedet. Det meget rart at tale om. Jeg har bogstaveligt talt intet netværk og har ikke det bedste forhold til familien. De eneste mennesker jeg lige har er min mand og børn. De har til gengæld masse netværk. Så spørg endelig.

hvad med jer? Hvor gamle er i? I har været igang i 3 mdr ikk? Hvor mange børn har I i forvejen? 

nej vi er ikke i behandling. Har heller ikke haft en eneste bio,ma osv i alt den tid der har bare været intet. Det er første gang overhovedet at jeg får skygge på så mange test har prøvet det før på rfsu tidligtest men der forsvandt skygge efter en time el to. De her skygger er blevet også efter tid men jeg ved ikke hvad der sker lige med de teste også er det bare mange og forskellige mærker. Nu løber jeg ned i netto og køber valmed så kan jeg tage en idag og en imorgen med mindre den er hel negativ fordi så er jeg sikker på der intet er. Den skygge jeg fik på valmed igår har gjort mig nysgerrig

Så har vi det ligesom hinanden. Jeg har også min mand og børn. Jeg er meget tæt med min mands forældre. Jamen min mand og jeg har vores 2 piger også prøver vi at lave nr 3. Vi er 33 og 32 år.  
og jo vi er på 3 cyklus. 
Og ja det mærkeligt med de test. Bliver spændende hvad den siger den du køber nu.

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Så har vi det ligesom hinanden. Jeg har også min mand og børn. Jeg er meget tæt med min mands forældre. Jamen min mand og jeg har vores 2 piger også prøver vi at lave nr 3. Vi er 33 og 32 år.  
og jo vi er på 3 cyklus. 
Og ja det mærkeligt med de test. Bliver spændende hvad den siger den du køber nu.

Øv den er total negativ. Så der må have været fejl på alle test jeg har købt

når nu er håbet væk for denne gang. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Alyk skriver:

Øv den er total negativ. Så der må have været fejl på alle test jeg har købt

når nu er håbet væk for denne gang. 

Øv. Men er du ikke kun 3+4 i dag? 
så længe du ikke har fået din menses, så er der stadig håb.  For dig 

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Øv. Men er du ikke kun 3+4 i dag? 
så længe du ikke har fået din menses, så er der stadig håb.  For dig 

Hvis min æl lå d.19 så jeg 3+5 hvis jeg ikke tæller forkert. Men hvis der var noget burde der så ikke være noget. Se bare alle dem som har positiv test. Der kommer altid boget allerede fra 3+1 og frem som en streg så sidder jeg med 20 forskellige test uden farve og ren skygge.. bedre held næste gang. 

Anmeld Citér

1. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Hvis min æl lå d.19 så jeg 3+5 hvis jeg ikke tæller forkert. Men hvis der var noget burde der så ikke være noget. Se bare alle dem som har positiv test. Der kommer altid boget allerede fra 3+1 og frem som en streg så sidder jeg med 20 forskellige test uden farve og ren skygge.. bedre held næste gang. 

Så altså du har 28 dage i hver cyklus. Og du mener at du har haft æl D.19, så mener du at du er 3+5 idag. Men hva så hvis din æl har rykket sig lidt?? Men man siger hvis ikke man tester for æl så kan man ikke vide 100% hvornår ens æl ligger hvilken dag præcis tænker jeg. 
kan godt forstår at du bliver helt frustreret over at se dem der kan teste 3+1. Men det er det færeste der kan teste så tidlig. Synes så tilgengæld ikke at dem der tester så tidlig at deres test ser så tydelig. Man kan da knap se noget overhovedet på deres test. Og sagde du ikke at du forventer menses først D.4 dec?

Anmeld Citér

1. december 2021

Projektbaby2021

Alyk skriver:

Det vil jeg helt klart gøre. Grundet min urin kan jeg ikke teste om morgen. Tester to gange fra idag så det bliver omkring middag også om aften. Jeg sov ellers 5 timer i træk i nat og vågnede og min urin var virkelig tynd så tror ikk det gøre mig noget godt at teste om morgen. 
kunne bare godt tænke mig at der en som skrev navnet på en rigtig god tidlig test for hvis jeg er gravid også danner meget langsom hcg så ville jeg nok finde svar i såden en. Vil bare gerne have vished snart og syntes der er langt til forventet mens selvom det er om små 4 dage

Kan se du efterlyser en god test, prøv en "first response", den måler fra 6.4, hvor andre tidlig teste måler fra 10.

Jeg krydser fingere ��

Anmeld Citér

1. december 2021

Alyk

Love Angel skriver:

Så altså du har 28 dage i hver cyklus. Og du mener at du har haft æl D.19, så mener du at du er 3+5 idag. Men hva så hvis din æl har rykket sig lidt?? Men man siger hvis ikke man tester for æl så kan man ikke vide 100% hvornår ens æl ligger hvilken dag præcis tænker jeg. 
kan godt forstår at du bliver helt frustreret over at se dem der kan teste 3+1. Men det er det færeste der kan teste så tidlig. Synes så tilgengæld ikke at dem der tester så tidlig at deres test ser så tydelig. Man kan da knap se noget overhovedet på deres test. Og sagde du ikke at du forventer menses først D.4 dec?

Nej mens dag d.3 du kan self godt have ret i at den kan rykke sig

jeg kunne ikke holde mig væk og har taget en test mere. 
ser du hvad jeg ser? Forstår det ikke.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.