Love Angel skriver:
Det synd han giver sig selv skylden.
det jo ikke noget han kan gøre ved.
og godt din cyklus er så stabil. ja du kan tro ens krop kan lave nogle symptomer man i virkeligheden ikke har desværre. Det opdaget jeg først her da vi skulle til at prøve at lave nr 3.
hvor mange børn har i? og hvis det ok, hvor gamle er i?Og men husk håbet er ikke ude endnu. 
Godmorgen
vi har 5 børn. Vi er 35 og 37.
Vores ældste er 15 og den yngste er 4 år.
Så tænker du nok waoaw 5 børn det var mange. Ja det er det også. Desværre døde min søn i 2020 et par timer efter fødsel. Sund og rask dreng født i uge 37+3 5200g 56cm. Han døde pga en “lægefejl” så har sagsøgt hospitalet og åbnet sag mod samtlige læger. Sagen køre stadig.
men ja siden vores tab har jeg/vi desperat prøvet at blive gravide. Jeg forsøger også kun frem til feb el marts også gider jeg ikke. Kan godt mærke kroppen også bliver træt jo ældre jeg bliver. Men jeg håber med hele mit hjerte at jeg snart kan få en baby. Synes det er en hård processe. Man skal have dagene til at fungere, samt man køre denne sag også ikke mindst prøver man at blive gravid.
men jeg 
for at vi alle som kæmper/ønsker graviditet snart står med to streger.
jeg har mens smerter så tror min mens kommer til tiden plejer nemlig at få disse smerter i læn og knæ
men tester self lige sener
Anmeld
Citér