Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2021

Babyyy90

skyggestreg på både tidlig test og almindelig babyplan strimmel - køber da aldrig det mærke igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2021

Babyyy90

Lambi90 skriver:

Mange er rigtig glade for dem, men de har givet falsk forhpbning hos mig et par gange. 

Men altså, intet er sikkert før din mens enten udebliver eller kommer. Jeg testede negativt på rfsu tidlig to dage før jeg så, helt uventet, testede positiv på alm test, på dagen for forventet mens.

jeg krydser for dig

Det har du helt ret i - jeg tog både en tidlig og almindelig og begge kan man ane en streg men den er så utydelig at man kun kan se den i lys og jeg kan ikke få dem på billedet. Tog en 3 lige efter som var bragende negativ så jeg er næsten sikker på det er 2 skyggestreger! Fandme uheldigt . Jeg må se tiden an, ellers bruger jeg kun valmed i fremtiden 

Anmeld Citér

27. november 2021

Alyk

Jeg ville også teste idag men jeg vågner konstant om natten for at gå på wc og da jeg så stod op til morgen var min urin nærmest gennemsigtig. Så jeg holder mig væk fra væske og prøver igen i løbet af dagen.

den skyggesteg du taler om, kan det ikk være en begyndende streg? Måske du ikk er så langt? Har ikke selv prøvede de teste ved bare at damerne herinde er meget glad for dem.

for den er der 

Anmeld Citér

27. november 2021

Babyyy90

Alyk skriver:

Jeg ville også teste idag men jeg vågner konstant om natten for at gå på wc og da jeg så stod op til morgen var min urin nærmest gennemsigtig. Så jeg holder mig væk fra væske og prøver igen i løbet af dagen.

den skyggesteg du taler om, kan det ikk være en begyndende streg? Måske du ikk er så langt? Har ikke selv prøvede de teste ved bare at damerne herinde er meget glad for dem.

for den er der 

God ide! Giv lige en opdatering, jeg krydser

Har bare læst mig frem til, at mange får skygge streger - jeg har meget utydelig streger på begge (tidlig og almindelig) og jeg kan ikke se om der er farve i. Så frustrerende 

Men mine mens smerter tager til nu, føler jeg. 

Jeg vil prøve at teste om to dage på et andet mærke, medmindre min mens kommer

Anmeld Citér

27. november 2021

Babyyy90

Synes de tydeligere i virkeligheden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. november 2021

Alyk

Babyyy90 skriver:

God ide! Giv lige en opdatering, jeg krydser

Har bare læst mig frem til, at mange får skygge streger - jeg har meget utydelig streger på begge (tidlig og almindelig) og jeg kan ikke se om der er farve i. Så frustrerende 

Men mine mens smerter tager til nu, føler jeg. 

Jeg vil prøve at teste om to dage på et andet mærke, medmindre min mens kommer

Jeg kunne altså ikke vente. Tog en test og min urin er stadig meget tynd. Den test jeg tog kom der også en skygge på. Men jeg tester også med alm test da jeg ikke stoler på nogen tidlige test og jeg bruger et mærke som jeg kun har læst bæ om. Men den var helt blank igår men anser stadig min som negativ. Er også kun 3+1. 

Jeg har købt rfsu ofte test men har en tidlig test fra rfsu liggende som jeg har læst man ikke kan stole på så den bruger jeg ikke endnu. Også hvis mens udebliver tester jeg med min valmed her mandag eller tirsdag

Anmeld Citér

27. november 2021

Alyk

Babyyy90 skriver:

Den ser sku ikke så negativ ud i mine øjne

prøv at find tråde herinde. Dem som bruger babyplan har også fået svage streger til start. Der stadig håb. Forsæt endelig med at teste.

Anmeld Citér

27. november 2021

Alyk

Babyyy90 skriver:

Hvornår havde du æl. Det ligner du er 3+0/1 hvis jeg samlinger de andres babyplan. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Babyyy90

Alyk skriver:

Jeg kunne altså ikke vente. Tog en test og min urin er stadig meget tynd. Den test jeg tog kom der også en skygge på. Men jeg tester også med alm test da jeg ikke stoler på nogen tidlige test og jeg bruger et mærke som jeg kun har læst bæ om. Men den var helt blank igår men anser stadig min som negativ. Er også kun 3+1. 

Jeg har købt rfsu ofte test men har en tidlig test fra rfsu liggende som jeg har læst man ikke kan stole på så den bruger jeg ikke endnu. Også hvis mens udebliver tester jeg med min valmed her mandag eller tirsdag

Tog du en test i dag med skyggestreg? Skygge som på mine? Evt læg et billede op

Har heller ikke hørt godt om dem men clearblue har jeg hørt utroligt godt om! Og selv prøvet at teste positivt på dem 

Anmeld Citér

27. november 2021

Babyyy90

Alyk skriver:

Hvornår havde du æl. Det ligner du er 3+0/1 hvis jeg samlinger de andres babyplan. 

Havde æl d. 17 tror jeg. Så burde være 3+3? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.