Love Angel skriver:
Sådan er det for nogle. Men du drikker ikke meget vand inden du sover?
Og jeg vil gerne hjælpe dig hvis jeg kunne. Men det her cyklus er første gang jeg nodensinde bruger æl test. Tidlig graviditetstest har jeg aldrig prøvet før. Og indtil videre køber jeg bare normale graviditetstest. Så har desværre intet erfaring. Men hvad jeg kunne læse mig frem til herinde så er er valmed og babyplan. Men prøv at oprette en tråd og se hvad folk siger.
Men uanset om du tester 1 eller 2 gange så vil jeg gerne følge dine test. Så det bare dig om hvornår og hvor meget du orker og vil sætte billeder.
Og så der ikke langt mellem os. Jeg har testdag 3 dage efter dig.
Men helt forståeligt at du vil ha hurtig vished selvom der er kun 4 dage til din testdag.
Jeg syntes nu det meget dejligt at jeg kan dele det med dig
min mand ved ikke at jeg går og tester fordi han føler det hans skyld da hans arbejde altid ligger op af min æl så de sidste tre mdr har vi kun haft sex 1 gang omkring æl.
jeg sidder og får stik i højre side (som mens smerter) lige med at jeg skriver her.
min mand siger jeg er en tiggende bombe og jeg går hele tiden og brokker mig også har jeg forsat kvalme.
jeg har heller aldrig kendt til det med cyklus osv alle mine børn er kommet af sig selv med to års mellemrum og helt uplanlagte. Nu sidder jeg med æl test og tester g-test fra 3+0. Og jeg behøver ikk æl test min cyklus er altid 28 dage og alle de gange jeg har testet æl har jeg altid fanget den hvor den skulle være. Så det gøre jeg nok ikke i næste cyklus. Jeg tror virkelig min psyke er så påvirket at det gøre jeg får alle de her symptomer for min mavefornemmelse siger at denne heller ikke er der denne gang
beklager det lange skriv
Anmeld
Citér