Jamen det er folk som dig der holder gang i smittten så, hvis alle beskeder skal siges direkte kommer vi jo aldrig videre .
Hun sagde at folk skal holde sig så meget hjemme så muligt, men at daginstitutionerne stadig er nødt til at være åben for at folk kan komme på arbejde
Dvs de folk der ikke skal på arbejde skal holde deres børn hjemme. At vi desværre har en socialdemokrat som statsminister får vi desværre aldrig. "Tag jer nu sammen og hold jeres unger hjemme medmindre I skal på arbejde"
Aj hvad er det for noget bavl, at man holder gang i smitten ved at aflevere sine børn? En underlig ting at skrive til et andet menneske.
Børn smitter mindre end voksne. Så hvis de voksne spænder hjelmen og overholder restriktionerne og tager imod vaccinerne, når de kommer, så lykkedes det nok, det hele.
Har man et job at udføre, så er det nødvendigt at aflevere sine børn i børnehaven. Alternativ skulle de have haft lukket børnehaverne, da det giver mange hjemsendte (altså hjemsendt med arbejde) større fleksibilitet og forståelse hos en arbejdsgiver. Lige nu går alt fleksibiliteten på min arbejdsplads til dem, der skal hjemmeskole børn. Der synes jeg personligt er helt fair og jeg flytter fint rundt på møder og kalender for det. Mens jeg sikrer, at mit arbejde løbe rundt og mit barn tilsvarende er kortest muligt tid i børnehave.
Men det er vurderet, at børnehaverne holder åbent. Der ud over er det anbefalet, at man giver sine børn korte dage og holder hjemme hvis muligt. Der er ikke et krav.
Vh.
Anmeld
Citér