Socialt bedrageri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Tror i jeg kan lave eb aftale med kommunen om at hvis jeg betaler så beløbet bliver mindre end 30. Tusind, at de ikke melder det

Nej det er nok desværre det beløb du er endt på, der er det de ser på. Så det vil være de 30.000. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2020

fehår

Anonym skriver:

Nej de vil stadig melde mig.. desværre selvom jeg gerne vil betale tilbage men de siger beløb over 30.000 skal meldes desværre

Jeg har desværre ingen gode råd, men jeg håber det bedste for dig. 

Anmeld Citér

14. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Tror i jeg kan lave eb aftale med kommunen om at hvis jeg betaler så beløbet bliver mindre end 30. Tusind, at de ikke melder det

Stop dine tanker med forsøg på at lave studehandler og undslå dig konsekvensen af dine handlinger, det er sgu ikke en afrikansk landsby, hvor man kan købe sig til en mindre straf.

Synes ærligt, at du virker lidt for naiv til, at dette kan være sandfærdigt!

Anmeld Citér

14. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Stop dine tanker med forsøg på at lave studehandler og undslå dig konsekvensen af dine handlinger, det er sgu ikke en afrikansk landsby, hvor man kan købe sig til en mindre straf.

Synes ærligt, at du virker lidt for naiv til, at dette kan være sandfærdigt!

Rolig. TS er nok lidt bange for at Interpol henter hende og sender hende i fængsel 

Men ja. Der er en ansvarsfralæggelse 

Anmeld Citér

14. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Rolig. TS er nok lidt bange for at Interpol henter hende og sender hende i fængsel 

Men ja. Der er en ansvarsfralæggelse 

Interpol, er slet ikke til sådan nogle sager. I får det til at lyde somom jeg har begået mord.

Anmeld Citér

14. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Interpol, er slet ikke til sådan nogle sager. I får det til at lyde somom jeg har begået mord.

Det er også det jeg siger. Interpol er ret ligeglad. De leder jo ikke engang efter Amdi 

Du har ikke begået mord, men du har nok næsten gjort, for mange, noget værre. Du har snydt staten. Dermed os alle. 

Anmeld Citér

14. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Det er også det jeg siger. Interpol er ret ligeglad. De leder jo ikke engang efter Amdi 

Du har ikke begået mord, men du har nok næsten gjort, for mange, noget værre. Du har snydt staten. Dermed os alle. 

Så du skriver at hvis man snyder staten, er det værre end et mord... i nutidens danmark er penge vigtigere end menneskeliv

Anmeld Citér

14. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Så du skriver at hvis man snyder staten, er det værre end et mord... i nutidens danmark er penge vigtigere end menneskeliv

Hvertfald ifølge retssystemet. Økonomisk kriminalitet straffes oftest hårde end person farlig. 

Du har begået et lovbrud og nu må du tage straffen. Find en god advokat, der kan hjælpe dig istedet for at spørge en masse, der inderst inde ikke ved en skid

Anmeld Citér

14. oktober 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er egentlig ikke relevant for dine spørgsmål, men penge er ikke vigtigere end menneskeliv i forhold til strafudmåling. Økonomisk kriminalitet straffes bare forholdsmæssigt hårdt, fordi det er relativt "let" og tillokkende for mange at udføre.

Anmeld Citér

14. oktober 2020

AnoMor

Abracadabra skriver:

STOP DIG SELV! 
Interpol?? For sådan en lille ting? 

Britta Nielsen blev efterlyst og anholdt - men vi snakker her om en gråzone, hvor man endda kan argumentere for god tro eller corona-rejsebegrænsninger. Det bliver IKKE til en Interpol-sag. Det bliver til et tilbagebetalingskrav, og så skal der formentlig ikke bruges flere ressourcer på den sag. 

Hvis du skriver ordenligt til mig så er der en chance for jeg rent faktisk gider give dig et ordenligt svar tilbage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.