Ville du lave en underretning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Ja.. 

Den der sætning; hvis du ikke forstår hvad jeg skriver, så gider jeg ikke fortælle det igen. (du kan ikke forklare det) den hører jeg tit. ����

Også her. 
Og lige i den her debat kommer der så mange modsigende svar og når man konfronterer dem så går man svar retur som enten modsiger yderligere eller at man ikk vil forklare igen. 

Mor med meget mere får jo ikk engang et svar på et meget godt formuleret spørgsmål. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Også her. 
Og lige i den her debat kommer der så mange modsigende svar og når man konfronterer dem så går man svar retur som enten modsiger yderligere eller at man ikk vil forklare igen. 

Mor med meget mere får jo ikk engang et svar på et meget godt formuleret spørgsmål. 

Ja og man kan ikke indrømme at man har skrevet det(mod forklarer det.) Ikke kan svarer uden at være kæk(blinke smiley eller noget)  eller som nu går til angreb på en person.(dårligt forsøg dog.. ) 

Der er bare nogle der altid mener at de har ret, og går virkelig i forsvar hvis de får modspil. Også selvom alle siger noget andet

Anmeld Citér

24. maj 2020

Ellos

BAE skriver:

Det tror jeg. Hun kan jo skrive alt, for vi ved ikke hvems profil det er�� men det er vel fordi hun er blevet fanget i et hjørne og så går hun til "angreb" på dig, fordi du presser på.

Hvad er det for et hjørne jeg er blevet fanget i, lille ven?  Det er sådan set Anomor der ikke har svaret på et spørgsmål som jeg har stillet flere gange. Og hvad angår Mor, så kan jeg ikke lige se meningen i at gentage noget igen igen igen, som I madammer åbenbart ikke fatter. Men hyg dig da endelig med din analyse af mig 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Ellos

BAE skriver:

Ja og man kan ikke indrømme at man har skrevet det(mod forklarer det.) Ikke kan svarer uden at være kæk(blinke smiley eller noget)  eller som nu går til angreb på en person.(dårligt forsøg dog.. ) 

Der er bare nogle der altid mener at de har ret, og går virkelig i forsvar hvis de får modspil. Også selvom alle siger noget andet

Hvad er det jeg ikke kan indrømme jeg har skrevet? 

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Og endnu et bevis kommer hun jo med nu ved at fortsætte angreb og et sørgeligt forsøg på at provokerer. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Hvad er det for et hjørne jeg er blevet fanget i, lille ven?  Det er sådan set Anomor der ikke har svaret på et spørgsmål som jeg har stillet flere gange. Og hvad angår Mor, så kan jeg ikke lige se meningen i at gentage noget igen igen igen, som I madammer åbenbart ikke fatter. Men hyg dig da endelig med din analyse af mig 

Seriøst? det er godt du kan debattere som et barn. 

Kan du ikke selv se det? (som du jo siger til os) 

Kan godt forstå at du gemmer dig bag anonym knappen, med den måde at snakker til andre på.

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Og endnu et bevis kommer hun jo med nu ved at fortsætte angreb og et sørgeligt forsøg på at provokerer. 

Ja og den måde hun skriver.. lille ven? Seriøst? 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Hvad er det jeg ikke kan indrømme jeg har skrevet? 

at du skrev til TS at du mente at hun skulle lave en underretning.. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Ja og den måde hun skriver.. lille ven? Seriøst? 

Lille ven, madammer. Tja. Bare et ynkeligt forsøg for at provokerer jo. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Lille ven, madammer. Tja. Bare et ynkeligt forsøg for at provokerer jo. 

Det lyder som et barn der prøver at virke stor. (
Det kan sku ikke pisse mig af, det er virkelig bare ynkeligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.