Ville du lave en underretning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvis A siger til B "Jeg vil gerne en tur ud i regnen", og B så svarer "OK, jeg ville tage regntøj på hvis jeg var dig" - hvordan er det så på nogen måde at tage stilling om A rent faktisk skal gå ud i regnen? 

Prøv at læse trådens titel. Den hedder ikke “Jeg vil gerne lave en underretning”. Indlægget er ikke en konstatering af, at nu underretter hun. Hun spørger i titlen, og i indlægget skriver hun, at hun overvejer det. 
Men fair nok - dit barn siger “Jeg overvejer at lave noget hærværk og sætte ild til skolen”. Du siger “Ok, jeg ville bruge tændvæske, hvis jeg var dig.” 
Og bagefter hævder du, at du på ingen måde har taget stilling? 

Jeg er stadig ikke klar over, hvad du muligvis potentielt hvis såfremt ifald eventuelt måske ville underrette om. Du skriver, at det ikke skyldes barnets ked af det-hed. Hvad så? Helt konkret - ud fra det beskrevne - uden diverse “I er jo for dumme til at læse, hvad jeg mener, og det vil jeg da virkelig hellere bruge en masse ord på at beskrive end at skære ud i pap, hvad ingen af jer fatter”-kommentarer -? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

Anonym

Til den anonyme, der synes, at TS godt kan sende en underretning afsted: jo du modsiger dig selv hele tiden, og du kan ikke se, at du selv roder rundt i det hele.. Fair nok, at du ikke er enig med de andre, men at mene, at det er alle andre, der tager fejl af dine indlæg og at de konkluderer noget, som du ikke mener er rigtigt, det burde du lade være med, da du selv laver de fejl.. 

Det er ikke for at starte yderligere en diskussion omkring det, men det er lidt for at forklare, at "mor og meget mere" ikke står alene med den observation af dig 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Ellos

Anonym skriver:

Til den anonyme, der synes, at TS godt kan sende en underretning afsted: jo du modsiger dig selv hele tiden, og du kan ikke se, at du selv roder rundt i det hele.. Fair nok, at du ikke er enig med de andre, men at mene, at det er alle andre, der tager fejl af dine indlæg og at de konkluderer noget, som du ikke mener er rigtigt, det burde du lade være med, da du selv laver de fejl.. 

Det er ikke for at starte yderligere en diskussion omkring det, men det er lidt for at forklare, at "mor og meget mere" ikke står alene med den observation af dig 

Jeg har spurgt flere gange hvordan det er en selvmodsigelse at komme med en løsning til to forskellige scenarier. Så i stedet for bare at gentage hvad andre skriver, hvorfor gør du dig så ikke nyttig og svarer på dette spørgsmål, som Anomor tilsyneladende er for dum til selv at svare på? 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Og hvis du ikke ønsker at starte en diskussion, så lad da være med at skrive i et debatforum!

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har spurgt flere gange hvordan det er en selvmodsigelse at komme med en løsning til to forskellige scenarier. Så i stedet for bare at gentage hvad andre skriver, hvorfor gør du dig så ikke nyttig og svarer på dette spørgsmål, som Anomor tilsyneladende er for dum til selv at svare på? 

Har du det bedre med dig selv nu? 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Har du det bedre med dig selv nu? 

Det tror jeg. Hun kan jo skrive alt, for vi ved ikke hvems profil det er�� men det er vel fordi hun er blevet fanget i et hjørne og så går hun til "angreb" på dig, fordi du presser på.

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Det tror jeg. Hun kan jo skrive alt, for vi ved ikke hvems profil det er�� men det er vel fordi hun er blevet fanget i et hjørne og så går hun til "angreb" på dig, fordi du presser på.

Præcis. Og vidste det ville ske, derfor har jeg valgt ikke at besvare hende. For nægter at diskuterer med personer der går til personlige angreb når de samtidig gemmer sig bag en anonym knap  

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Præcis. Og vidste det ville ske, derfor har jeg valgt ikke at besvare hende. For nægter at diskuterer med personer der går til personlige angreb når de samtidig gemmer sig bag en anonym knap  

Jeg kender det godt. De tror at de kan få en op og kører... Så langt ude. Og jeg tror bare ikke den siver ind..  

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Jeg kender det godt. De tror at de kan få en op og kører... Så langt ude. Og jeg tror bare ikke den siver ind..  

Det tror de nemlig. Men det kommer aldrig til at ske. Så hun skal da bare give den gas bag sin anonymitet hvis hun får det godt i maven af det. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
AnoMor skriver:

Det tror de nemlig. Men det kommer aldrig til at ske. Så hun skal da bare give den gas bag sin anonymitet hvis hun får det godt i maven af det. 

Ja.. 

Den der sætning; hvis du ikke forstår hvad jeg skriver, så gider jeg ikke fortælle det igen. (du kan ikke forklare det) den hører jeg tit. ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.