Carina:-) skriver:
Har du nogensinde læst noget fra den gruppe?
Der er MANGE derinde der mener at kommunerne tjener styrtende med penge ved at fjerne børn .
At alle er i fare , og at alle fjernede børn kun er fjernet fir at straffe dem for fx at være ordblinde.
Der er forældre derinde der i ramme alvor fortæller om exmænd der sender mænd om natten for at klippe deres hår , -
Om sagsbehandlere der aflytter deres tlf , og vil stjæle deres børn for at sælge dem .
Skoler der er i hemmelige pagter med kommunerne , og laver falske anmeldelser.
Der er så mange dysfunktionelle forældre derinde at man kan få helt ondt i maven når de udtaler sig .
Der er også bundrådne advokater der har set en guldgrube i de her svage mennesker, og udnytter dem groft.
Der er så også heldigvis for ældre der godt ved det er det bedste for deres børn.
Der samarbejder med systemmet, elsker deres børn - og inderligt ønsker at ændre deres situation så de kan få deres børn hjem igen.
Men gennemgående er den gruppe hjemsted for forældre med så store problemer , og så ringe selvindsigt- at dokumentaren " er du mors lille dreng " bliver til en Disney film.
Allerede inden jeg hørte udsendelsen med den 15-årige dreng har jeg tænkt, at der var "bundrådne advokater" - men det var MIN formodning, så jeg har aldrig luftet den tanke offentligt.