Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Jeg synes godt nok du er hellig -
Jeg snakker med min leder en gammel sygeplejeske i dette fag i mange år og han var oprigtigt og sagde det var altid sværte med julen, men her kunne ha godt se den var ikke fair, jeg skulle tage så mange vagter - og han har været i faget i over 20 år
hvad arbejder du med? Er du i faget?
Så kan der være sket en fejl, men det ændrer jo ikke at du får fri og en anden skal tage din/e vagter, i stedet for at høre om der var nogen der havde i Januar eller et andet tidspunkt, som du kunne bytte med, så du fik mindre i de ni dage, og der ikke er andre der skal have ændret i deres tider.. Det er det folk reagere på, at du er ligeglad med at andre skal tage de vagter...
Nej, men jeg kender en sygeplejerske, og min mor var jordmoder og var derfor på vagt ofte, og ja vi holdt jul andre dage, fordi hun skulle arbejde den 24. Men sådan er det når man arbejdet i sundhedsvæsnet. Ja, det er pissesurt, men sådan ligger landet.
Ligesom at jeg da heller ikke kræver at få fri, fordi der er noget en dag, jeg har fået en vagt. Jeg vil spørge om der er en der kan bytte, og hvis ikke, jamen så må jeg sluge den kamel.
Men igen, jeg synes du skulle have spurgt om at få byttet, i stedet bare at få fri. men det er min mening.
Anmeld
Citér