Umulig vagtplanlægger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2019

Christabelle

Øh ja? Du har jo 2 mere dage fri end mig 

jeg sidder og vild snakkede med lederen om at få en mere dage fri i de dage vilde bare gøre meget 

Ja og så skal du muligvis kun arbejde 2 dage i alt næste år. Jeg har aldrig mere fri. Som jeg skriver; sådan er det jo. Det følger med i den branche man har valgt 

Det var bare for at skrive at du jo ikke er den eneste i verden der ikke har fri fra d 20/12-5/1.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2019

K&S

Anonym skriver:

Ja og jeg har kun fri 24/12....

Hvis du endda har fri juleaften, så synes jeg slet ikke, du kan være bekendt at brokke dig...

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hvis du endda har fri juleaften, så synes jeg slet ikke, du kan være bekendt at brokke dig...

Jo, jeg har - Jeg har mest vagter af ALLE på min arbejdsplads som sagt har snakket med mine kollegaer og min chef nu og han var enige med MIG!

at det var for meget, han vilde snakke med vagtplanlæggeren og skrive tilbage

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Undskyld mig, men hvis du har fri den 24 /12, så forstår jeg ikke du brokker dig? 

Sådan er det jo at have er arbejde? 

Jeg har snakket med min leder og han er enighe med mig  så jo det betaler sig at brokke sig han sagde jeg vilde i det mindste få 1 dage mere fri 

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Og FØR du skriver tilbage! 

Jeg ringede til min leder og han var så

søde og forstående og sagde det kunne han godt de det ikke gav meget tid til julehygge - sig han lovede mindste 1 dage fri om så ikke flere 

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Anonym trådstarter

MVM skriver:

Jeg må indrømme, at jeg synes denne vagtplanlægger ikke gør sit arbejd4 godt nok... eller vil dårlig til det... man sørger da altid for, at folk har lige mange dage i julen og nytåret, og så bytter man rundt med d. 24 og d. 31 så folk får disse dage på skift... men en skal ikke have 7 og en kun 2... det er ikke rimelig... det burde kunne gøre bedre... 

så jeg vil helt klart tage en snak med lederen... 

Har gjort, og sagde det samme til lederen og han kunne godt se det, at det ikke gik op 

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg har snakket med min leder og han er enighe med mig  så jo det betaler sig at brokke sig han sagde jeg vilde i det mindste få 1 dage mere fri 

Men det ændre da ikke ved det faktum, at du er ufleksibel og en dårlig kollega, for nu er der jo bare en anden der hænger på din vagt eller en udgift for arbejdspladsen til vikar 

Kan da godt være du fik noget ud af at brokke dig, men så stillede du dig samtidig i dårligt lys overfor din leder

Hvis du havde for mange vagter, ville du jo bare få fri på et andet tidspunkt

Anmeld Citér

9. oktober 2019

LSS

Soonmom skriver:

Men det ændre da ikke ved det faktum, at du er ufleksibel og en dårlig kollega, for nu er der jo bare en anden der hænger på din vagt eller en udgift for arbejdspladsen til vikar 

Kan da godt være du fik noget ud af at brokke dig, men så stillede du dig samtidig i dårligt lys overfor din leder

Enig her! Ts du fremstår som en der er ligeglad med at en anden så hænger på dine vagter, bare du selv kan få fri. total dårlig stil!

næste år ville du sikkert have fri. 

Anmeld Citér

9. oktober 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Ved du hvad, jeg ringede på arbejde snakkede med min kollegaer, og lederen og ALLE var forstående! - de sagde det kunne de sagtens forstår - Jeg er ikke en dårlig kollega 

Min leder var så søde og sagde det kunne han se med det samme og jeg fik mindste en dag fri, som skrevet før har en kvinde på 2 vagter da jeg har 7 så de kan spørge hende.

Du er en dårlig kollega 

Anmeld Citér

9. oktober 2019

CBbaby

Anonym skriver:

Ved du hvad, jeg ringede på arbejde snakkede med min kollegaer, og lederen og ALLE var forstående! - de sagde det kunne de sagtens forstår - Jeg er ikke en dårlig kollega 

Min leder var så søde og sagde det kunne han se med det samme og jeg fik mindste en dag fri, som skrevet før har en kvinde på 2 vagter da jeg har 7 så de kan spørge hende.

Du er en dårlig kollega 

Men var dit dilemma ikke, at din vagtplanlægger var helt umulig og ikke ville ændre på vagterne? Og at der ikke var noget at gøre? 

Det var der så  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.