Her er det hver andet år jul el nytår. Jeg forlanger så fri d 23 hvis jeg skal ind den 24. Det de altid åbne for.
Også ellers følge sit rul 5 2 og den ka. Også være træls. MEN til tider vil nogle gerne bytte med helligdage m. M pga skilsmisse anden religion m. M
Nogle arbejdspladser skal helligdagene gøre op så man har et vist antal igennem hele året.
Jul pinse påske og alle de andre.
Men har også været på at arbejdspladser hvor at nogle får snydt sig igennem altid syge i julen m. M men rul kan altid diskuteres hvis det især er alle hellig dagene m. M
Jeg syntes det er ok med julen mens børnene er helt små fra 7 og op er de lidt mere beviste om hvem der er der. Nytårsaften er de vågne sent alligevel så når jeg er hjemme 23.30 har jeg stadig tid med dem.
Det er dage jeg ved børnene er i fokus og de hygger sig.
Det kan pisse mig totalt af at dagvagterne undskyld mit sprog men piver over at de skal på job fra 7-15 i de dage man kan altid få hygge ud af dagene alligevel. Og de skal skynde sig hjem når aftenvagter møder ind og vi skal så få dem i det flotte tøj m. M så de kan nå hjem 
Anmeld
Citér