Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Wow sikkert en masse teorier 
Jeg håber virkelig at du snakker pænere irl...
Seriøst at kalde en dårlig kollega, bare fordi hun mener det ud fra hvad du skriver..
Jeg er enig med dem, ja de siger de er enige og det er uretfærdigt, men det ændrer IKKE på at en anden skal tage DIN vagt, bare fordi du vil lave julehygge... Det er intet VIGTIGT, det er hvad DU gerne vil, fordi du ikke vil gå glip af JULEhygge... Noget der sker hvert eneste år... (ja ikke præcis det samme) Det kunne jo være at hende der kun har to dage, faktisk ikke er hjemme og derfor bare ikke kan tage de vagter... har du tænkt på det?
Og ja en skal kun have to vagter, men igen du ER på ferie lige nu, mens de arbejder og arbejder.. Og så forventer du at have fri fri fordi du ikke vil arbejde syv ud af ni dage fordi det rammer julehygge...
Jeg håber virkelig at du vil tænke lidt længere næste gang, og som en anden sagde, hvorfor hørte du ikke om nogen kunne bytte, i stedet for at lægge en dag ekstra hos en anden.. Hvad vis det rammer ind i noget vigtigt, men din kollega ikke kan få det ændret..
Man skal også tænke lidt på andre.. JA det er pissesurt at gå glip af noget, men sådan er det når man vælger det arbejde. Ligesom en der er på døgnvagt, og kan blive kaldt ind midt i julemiddagen, sådan er livet. Og hvis du vil have juleferie som skoler, så må du finde et arbejde der har de ferie.. Ellers må du sku hanke op i dig selv, og lige huske at der er andre på arbejdet(og ja de vil jo ikke sige, ej det skal du da bare lade vær, sig noget, men sidste ende går det ud over en anden)
Anmeld
Citér