pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Der er 2 stuer i børnehaven og de har så valgt idag at børnene skulle spise sammen på den modsatte stue hvor hun ikke plejer at være tænker det måske er derfor hun har været noget mere urolig. Men nej ville heller aldrig selv give den form for staf som hun fik derfor vil jeg få snakket med ledern om det er en normal ting da jeg ikke vil høre det er sket igen
Hvis de har valgt det kan det være at de har været underbemandet og derfor måtte slå sig sammen, så overskuddet/tiden har måske ikke været der og det så har været den hurtige løsning for at skabe ro så resten af børnene kunne spise uden at blive forstyrret.
Men tænker at hun måske har været urolig fordi spisesituationen ikke har været som den plejer - hvis hun ellers ikke plejer være urolig.
Jeg ville ikke tage hende ud af institutionen men spørge ind til om hun ofte sidder uroligt og hvis hun gør så spørge ind til hvordan de arbejder med det?
Og så ville jeg fortælle dem at det er over din grænse at hun bliver sat udenfor og om I sammen kan finde en anden konsekvens, du ikke har ondt i maven over.
Og så vil jeg give abracadabra ret i at der ikke er nogen grund til at holde hende hjemme. Vejret var fin idag og så er situationen heller ikke værre.
Anmeld
Citér