Ja det er rigtig fint at han vurdere at hun skal ud af stuen men derfor skal hun ikke sættes uden for alene.
Og vis hun siger hun frøs er det jo nok rigtig hvorfor skulle hun ellers pludselig komme i tanke om det.
Har lige for en uge siden haft møde med børnehaven da der var nogle andre ting med den yngste der gjorder jeg efterhånden ikke var tryk ved at aflevere hende og nu var det kommet på plads og så kommer der bare det næste vis ikke de giver mig lovning på dette ikke sker igen kan jeg ikke aflevere dem i den børnehave mere.
Børn kan jo godt have én opfattelse af tingene, hvor voksne har en anden. Fx vedr temperatur. For frosset har hun næppe i 22-24 graders varme - men hun har været utilpas og ked af det. Og måske har det føltes som om hun frøs...
Det samme med albuen i ansigtet på det andet barn: Det har for din datter føltes tilfældigt og meget uretfærdigt, men den voksne har nok set et temmelig uroligt barn - plus en grædende sidekammerat.
Der er ikke kun én sandhed. Men hvis du overfor børnehavelederen fremstiller din datter som Den Lille Pige Med Svovlstikkerne, skyder du dig selv i foden.
Anmeld
Citér