Jeg er helt enig i at du burde intet gør ved, have tillid til lærerne og pas dit eget.
Der ingen forældre der skulle pege fingre af andre forældre og hvordan de lever deres liv og vaner.
Mit barn har en kronisk sygdom der gør at man blive nødt til at have tynd blandet saftevand i drikkedunk(hvor kun drikke 1\3del) udover det er man nød til at have noget sødt i løbet af dagen om det er efter frokost eller på fritidshjem.
Jeg respekterer at mit barn har ikke lyst til alle i klassen skal vide hvorfor eller børnenes forældre. Da det er vores privat sager er det vigtigste er at lærerne og lederen er informeret.
Min familie er amerikanske og jeg er opvokset med cornflakes, pandekage eller æg, pølse og bacon til morgenmad istedetfor havregrød eller rugbrød som min mand har.
Bare fordi man har forskellig måde, vaner, kultur eller tradition betyder ikke at man er dårlig forældre, ligeglad eller usundt.
Du ved aldrig hvad grunden er til den individuelle person gør som de gør. Det giver dig ingen ret til at lege politibetjent i en verden hvor efterhånden alt er kontrolleret.
F. Eks. Hvis et barn er overvægtig, underernæret eller forældrene er usunde mon ikke lægen eller lærerne ville havde bemærket?!?!
Anmeld
Citér