Anonym skriver:
Det er jeg så slet ikke enig i. Jeg siger jo netop at emnet som mam sutter f.eks får jeg også oprettet anonymt i vane og ikke fordi jeg ikke vil stå frem eller kædes sammen med det. Så det er helt unødvendigt at give mig sådan en udfordring. Det er netop så at gå efter manden.
Jeg har netop forklaret hvorfor jeg bruger den. Jeg står ved mine holdninger. Men jeg har oplevet herinde at når jeg har ytret mig under eget Nicknavn så er jeg husket og blevet punket senere hen i debatter der intet har med nyt emne at gøre. Og det er sjovt nok altid de samme 5-6 stykker der gør det.
Der er intet ulige ved det. For abracadabra f.eks kan også bare benytte sig af den hvis hun ønsker det. Eller oprette en debat hvor muligheden for anonymitet ikke foreligger. Også kan jeg bare lade være at kommenterer i den.
Jeg er forholdsvis glad for siden her. Men der er dæleme mange unødvendige angreb i næsten alle tråde herinde og dem vil jeg gerne være foruden og det er jeg ved hjælp af anonymiteten.
Derudover så er mine holdninger ofte meget ulig resten herinde så jeg står altid for skud (se bare denne debat) så igen. Anonymitet er vejen frem for mig hvis jeg skal kunne få hjælp fremadrettet hvis jeg skulle få behov for det.
Det ironiske er jo, at årsagen til, du ved, de samme 5-6 stykker agerer, som du påstår, netop er, at de ikke er anonyme. Du noterer dig, at de opfører sig på en måde, du tager afstand fra, og den viden bringer du med dig fra debat til debat - du læser A’s og Z’s indlæg og konstaterer, at “det er typisk A” eller “Nu er Z efter nogen igen”.
Dermed er dit fokus lige nøjagtigt på manden - hvilket kun er muligt for dig, fordi de står ved deres indlæg. Du og andre anonyme kan derimod i princippet skrive, hvad I vil, inden for reglerne, uden at stå ved det.
Hvad er det, der gør, at du ser dig selv som mere udsat og trynet end os, der står frem med nick? Hvad nu, hvis det, helt teoretisk, var en fuldstændigt usand og misforstået opfattelse fra din side, at Z altid er efter andre?
Ville du foretrække, at de 5-6 var anonyme, så du ikke anede, om det var én og samme person eller 30 forskellige? Det tror jeg ikke, du ville, for nu ved du, at det er “de sædvanlige”. Vi andre aner derimod ikke, om det er én eller ti, der går i debat med os - og fx skriver en teoretisk set fejlantagelse om, at der er 5-6, der rotter sig sammen.
Det er netop ulige spil.