Sprit25 skriver:
Okay indrømmer voldtægten var overdrevet. Jeg går ikke efter dig. Som i slet ikke. Jeg stiller, på trods, af din anonymitet spørgsmålstegn ved din holdning
Vi kan tage Abracadabra! Jeg er LANGT fra enig med hende, men jeg har også lært hendes måde at debattere på. Den kan være hård, men retfærdig. Og jeg kan godt se udover det, når jeg rådgiver hende. Jeg synes at bruge 5-6 som en "undskyldning" er lidt tamt. Undgå dem sgu da!
Rimelig overdreven. Men lad mig så give dig et klassisk eksempel. Lad os tage et emne som politik som kan bringe der værste frem i de fleste. Lad os sige jeg stemmer DF og min bedste veninde stemmer Enhedslisten. To komplet modsætninger. Jeg påvirkes ikke af noget som helst hun mener indenfor hendes i det her tilfælde politiske holdninger. For dem er hun i sin fulde ret til. Jeg vil bare ikke have dem trukket ned ober hovedet som om at mine holdninger er forkerte fordi de er i den anden ende.
Det er super fint at du kan se udover det og jeg ville da ønske at de pågældende ville gøre det samme men nej det er ikke tilfældet. Og det er 5-6 stykker. Og nej. Det er meget svært at undgå dem når de kommenterer på ens problemstillinger og starter ud med at punke en. En anden anonym forklarer det faktisk super godt.
Så kan man selvfølgelig blokerer dem så de ikke kan skrive i ens egne opslag. Men så er de der i alle de andre. Derfor forbliver jeg anonym når jeg har mulighed for det.
Anmeld
Citér